Mats1988 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Mye feil her ja (ikke av deg) rart at de lar slike feil bli med i filmene. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Du kan vel ikke ta med den hvor man kan se en bil i bakgrunnen på lotr. Har aldri klart å se det i filmen nemlig. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Du kan vel ikke ta med den hvor man kan se en bil i bakgrunnen på lotr. Har aldri klart å se det i filmen nemlig. Den feilen fikset de i dvd-utgaven, så den blir vel litt vanskelig å få tak i med brukbar kvalitet. Bra jobbet forresten! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Det er jo en scene i LOTR der du ser mikrofonen kommer ned... Hvilken scene er det snakk om? I en av slutt-scenene i Den Tredje Vågen kan man også se mikrofonen. I den første, nesten helt i begynnelsen så dukker en mikrofon opp Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 flott tiltak, men missliker sterkt slike sider som dette.. hadde vært kjekt visst du satte opp et enkelt bildegalleri, der man kan trykke neste osv.. er du i det late hjørnet så kan du bruke photoshop til å fikse det. går helt automatisk og tar bare noen sekunder. pretty please..? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 flott tiltak. håper at du kan få laga til eit bildegalleri, og kanskje sortere bilda etter kva film dei kjem i frå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Har du funnet ut feilene selv, eller sett på moviemistakes.com og imdb? Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Good Job! Masse bra her! Laga alt sjølv? Uansett, den/dei som har laga dette har hatt masse fritid... ser jo sjølv ikkje alle feila sjølv om dei er ringa inn... Endret 13. mars 2005 av dedLy_sCoRpIoN Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Du kan vel ikke ta med den hvor man kan se en bil i bakgrunnen på lotr. Har aldri klart å se det i filmen nemlig. Hmm.. Jeg har sett etter denne bilen på alle de versonene av filmen jeg har kommet over, men ikke sett noe til den. Har også hørt at det kun er et biltak, fordi bilen er skjult av en steingjerde, men synes det virker litt rart at det er en bil der egentlig. En kamerat av meg viste meg en gang flere bilder og et kart over stedet der dette filmklippet ble skutt, men det er jo ingen veier der... Om det faktisk er et biltak der eller bare en eller annen skeptisk sjel som har trodd at røyken fra hytten i bakgrunnen er støvskyen fra en bil er jeg ikke sikker på lenger. Hadde vært gøy å se det klippet der det skal være en bil i alle fall. Ikke har jeg sett den merkelappen som skal være på en av eplene i filmen heller.. I den første, nesten helt i begynnelsen så dukker en mikrofon opp Husker du hvilken scene? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Du kan vel ikke ta med den hvor man kan se en bil i bakgrunnen på lotr. Har aldri klart å se det i filmen nemlig. Hmm.. Jeg har sett etter denne bilen på alle de versonene av filmen jeg har kommet over, men ikke sett noe til den. Har også hørt at det kun er et biltak, fordi bilen er skjult av en steingjerde, men synes det virker litt rart at det er en bil der egentlig. En kamerat av meg viste meg en gang flere bilder og et kart over stedet der dette filmklippet ble skutt, men det er jo ingen veier der... Om det faktisk er et biltak der eller bare en eller annen skeptisk sjel som har trodd at røyken fra hytten i bakgrunnen er støvskyen fra en bil er jeg ikke sikker på lenger. Hadde vært gøy å se det klippet der det skal være en bil i alle fall. Ikke har jeg sett den merkelappen som skal være på en av eplene i filmen heller.. I den første, nesten helt i begynnelsen så dukker en mikrofon opp Husker du hvilken scene? Tror det var der gandalf og frodo snakker sammen, husker ikke helt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Aldri sett den bilen jeg heller.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Du kan vel ikke ta med den hvor man kan se en bil i bakgrunnen på lotr. Har aldri klart å se det i filmen nemlig. Hmm.. Jeg har sett etter denne bilen på alle de versonene av filmen jeg har kommet over, men ikke sett noe til den. Har også hørt at det kun er et biltak, fordi bilen er skjult av en steingjerde, men synes det virker litt rart at det er en bil der egentlig. En kamerat av meg viste meg en gang flere bilder og et kart over stedet der dette filmklippet ble skutt, men det er jo ingen veier der... Om det faktisk er et biltak der eller bare en eller annen skeptisk sjel som har trodd at røyken fra hytten i bakgrunnen er støvskyen fra en bil er jeg ikke sikker på lenger. Hadde vært gøy å se det klippet der det skal være en bil i alle fall. In the scene where Sam and Frodo are in the field with the scarecrow, you can plainly see a car cruising past in the distance, from right to left. Further comment - there are two different shots which show the car moving from right to left. One starts at the top right distance, and in a shot a few seconds later the car has traveled down the road a bit and is more easily visible. Complicating matters is that the dust thrown up by the car looks similar to smoke from a chimney in the right distance, making some people think it is just the chimney. But chimneys don't move, and the smoke from the chimney is separate from the moving vehicle. [it is deleted on the DVD, but you can still see an obvious bit of image fakery on the hill just left of the smoking chimney. One can see the hill, tree, and surrounding area move up and down and shimmer slightly where someone has done a cut and paste to cover up the auto. The "car inclusive" scene appears on the National Geographic documentary Beyond the Movie The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring. Also, watch the music documentary on the extended dvd - when it shows this scene the car is still in it. Bizarrely, in his commentary Peter Jackson said he never saw a car and doesn't know what people are talking about, but the production/post-production team say in their commentary that despite not thinking anyone would be able to see it, they took it out anyway.] Hep hep. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Her er mye morsomt og gøy å se på. Dette må ha tatt lang tid å få gjennomført men det var vel verdt det? Godt jobbet, den skal du ha. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Haha, ikke misforstå, JEG har ikke funnet feilene. På www.movie-mistakes.com/dailymistake er det en ny feil hver dag. Jeg har da lagret HVER ENESTE feil i tre måneder eller noe, og har også funnet noe på forumet der o.l. Kan noen si meg hvordan jeg lager slik webside som dere sier? Sånn med knapp, slik at man kan gå til neste bilde. @Phax: Hvordan kan jeg gjøre det i PS? Endret 13. mars 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Star Wars (1977) - 202 mistakes Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 @Phax: Hvordan kan jeg gjøre det i PS? Photoshop CS: File -> Automate -> Web Photo Gallery så velger du hvilken layout du vil ha under styles, også velger du mappa de med bilder under Source, og hvor du vil lagre under destination selvsagt. mer avanserte innstillinger som f.eks bildestørrelse og thumbnail størrelse osv finner du under options. så er det bare å klikke ok. utrolig enkelt faktisk. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Skjønte ikke denne jeg! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Skjønte ikke denne jeg! http://home.no/moviemistakes/23.jpg Ikke jeg heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå