Gå til innhold

148 filmfeil - med bilder! Last update: 26.04


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan vel ikke ta med den hvor man kan se en bil i bakgrunnen på lotr. Har aldri klart å se det i filmen nemlig.

Den feilen fikset de i dvd-utgaven, så den blir vel litt vanskelig å få tak i med brukbar kvalitet.

 

Bra jobbet forresten!

Det har de da ihvertfall ikke gjort!!!!

 

Så extended-version hos en kamerat av meg - vi var vel fem stykk elns, og ALLE så røyken fra bilen, og skimtet bilen såvidt!!!

da de er uti den åkeren - øverst til høyre på skjermen, og sam sier noe sånt som at det er det lengste han har vært fra "the Shire" elns.....

Lenke til kommentar
Så extended-version hos en kamerat av meg - vi var vel fem stykk elns, og ALLE så røyken fra bilen, og skimtet bilen såvidt!!!

da de er uti den åkeren - øverst til høyre på skjermen, og sam sier noe sånt som at det er det lengste han har vært fra "the Shire" elns.....

Hehe, røyken der ja.. har flere bilder av den. Det er jo ingen bil.. der er jo røyken fra en hytte. Hvis bilen lager røyk så beveger den seg, men dette punktet som lager røyk står helt stille..

 

Edit: Det er jo rimelig sannsynlig at det skal ligge en hytte der også. Sånn i forhold til vannet og åkeren bak. Hehe, jeg skal ikke sitte her å si at det er en hytte, for det er såpass vanskelig å se, men bil er det ikke. Nekter å tro det om noen ikke kommer opp med bedre bilder som kan motbevise.

post-199-1110933971_thumb.jpg

Endret av Huscht
Lenke til kommentar

Følgende bilde er fra scenen etter... røyken fra "bilen" kommer fra samme sted fremdeles, men vindretningen har skiftet litt.

 

Edit: Hehe, og for de som tror Gandalf bruker adidas-sko i to tårn, så gjør han ikke det ;)

post-199-1110934094_thumb.jpg

Endret av Huscht
Lenke til kommentar
Så extended-version hos en kamerat av meg - vi var vel fem stykk elns, og ALLE så røyken fra bilen, og skimtet bilen såvidt!!!

da de er uti den åkeren - øverst til høyre på skjermen, og sam sier noe sånt som at det er det lengste han har vært fra "the Shire" elns.....

Hehe, røyken der ja.. har flere bilder av den. Det er jo ingen bil.. der er jo røyken fra en hytte. Hvis bilen lager røyk så beveger den seg, men dette punktet som lager røyk står helt stille..

 

Edit: Det er jo rimelig sannsynlig at det skal ligge en hytte der også. Sånn i forhold til vannet og åkeren bak. Hehe, jeg skal ikke sitte her å si at det er en hytte, for det er såpass vanskelig å se, men bil er det ikke. Nekter å tro det om noen ikke kommer opp med bedre bilder som kan motbevise.

kunne da ha sverget på at jeg så en bil der!

Lenke til kommentar
kunne da ha sverget på at jeg så en bil der!

Hvor da? Det er samme røyk vi snakker om?

 

Den scenen der er visstnok spillt inn langt ute i ingenmannsland. Sivilisasjonen som er der, er laget av filmcrewet og da er det litt rart om de skal skyte en scene med en bil i bakgrunnen. På de aller fleste av vandre-scenene måtte de bruke helikopter for å komme seg rundt da det ikke var veier å kjøre på. PJ sier i alle fall dette som en kommentar til denne scenen.

 

Virker mer på meg som om folk er ute etter å finne feil i denne filmen enn å nyte en godt laget film :)

Lenke til kommentar
kunne da ha sverget på at jeg så en bil der!

Hvor da? Det er samme røyk vi snakker om?

 

Den scenen der er visstnok spillt inn langt ute i ingenmannsland. Sivilisasjonen som er der, er laget av filmcrewet og da er det litt rart om de skal skyte en scene med en bil i bakgrunnen. På de aller fleste av vandre-scenene måtte de bruke helikopter for å komme seg rundt da det ikke var veier å kjøre på. PJ sier i alle fall dette som en kommentar til denne scenen.

 

Virker mer på meg som om folk er ute etter å finne feil i denne filmen enn å nyte en godt laget film :)

hmm, er samme røyk ja

intill jeg får undersøkt nærmere, går jeg med på at jeg tok feil...

Lenke til kommentar

Såvidt jeg har fått med meg så er det først en bil der, også etter det har de tatt den bort, med å gjøre bildet litt "hoppete" lagt til røyk/støv osv, så det skal se litt ut som det er en vogn eller en gutt som løper eller no sånt ;) .

(har ikke helt giddi og legge merke til det selv så jeg er ikke helt sikker,

bare noe jeg har lest/hørt) Jeg tror også at det ikke er akkurat da, man kunne se bilen, tror det er et stykke fram.

 

TSP :hmm:

Lenke til kommentar

Husker at Bully hadde en fet mikrofon-feil et sted. Var når han litt store fyren snakka med moren til han/eller de andre, så kom den store mikrofonen ned mellom de/bak de.

 

Og den var der i flere sekunder. Umulig å ikke merke :) Har ikke filmen her, så får ikke sjekket det.

Lenke til kommentar
Såvidt jeg har fått med meg så er det først en bil der, også etter det har de tatt den bort, med å gjøre bildet litt "hoppete" lagt til røyk/støv osv, så det skal se litt ut som det er en vogn eller en gutt som løper eller no sånt ;) .

(har ikke helt giddi og legge merke til det selv så jeg er ikke helt sikker,

bare noe jeg har lest/hørt) Jeg tror også at det ikke er akkurat da, man kunne se bilen, tror det er et stykke fram.

 

TSP :hmm:

har alle extended filmene her, skal sjekke dette opp senere azzå :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...