Bandidos-Pelle Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) SISTE UPDATE: 26.04 Lagt til 36 feil til OK, jeg synes jeg fortjener litt credit for dette. I tre måneder har jeg samlet opp filmfeil med bilder, bare for å legge de ut på forumet. Jeg setter derfor pris på kommentarer. Uansett, nok om meg, det hadde vært litt sprøtt å legge ut 105 bilder i denne posten, så derfor legger jeg heller ut siden her. Hvis du har noen spørsmål angående noen av feilene, så spør. Husk; de som heter "part 1" og lignende, er fordi man må se forskjellen mellom "part 1" og "part 2". Blodslitet er imidlertid ikke over, jeg oppdaterer her en gang i uken. I mellomtiden håper jeg på massevis av kommentarer, for dette har tatt sin tid. EDIT: Natrium har fikset ny "layout". Takker så meget! Her er siden! Endret 1. mai 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Niceonetwo, Pellemann! Ser at du har brukt lang tid på dette her! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Dette skal du ha skryt for. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Nåja... Er vel litt feil? Ellers er det noen uten tekst og alt, som denne: Hvorfor? (Har sett det neste bildet her, men ser ikke den store feilen...:/) Er bra jobbet da. Endret 13. mars 2005 av Tonio Lenke til kommentar
the Donkeyskjender Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Konge! Storartet arbeid Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Ja, legg merke til snøen på skoene på bilde 1 og 2. Flott at dere spør, skjønner at noen kan være uklare - spesielt de uten tekst. Ellers ser du at øyenbrynene er først "svarte" og deretter blå på Simpsons-feilen. Endret 13. mars 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Ellers ser du at øyenbrynene er først "svarte" og deretter blå på Simpsons-feilen. Nei det gjør jeg ikke! Men jeg ser at hudfargen på han andre kisen har skiftet farge. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Ellers ser du at øyenbrynene er først "svarte" og deretter blå på Simpsons-feilen. Nei det gjør jeg ikke! Men jeg ser at hudfargen på han andre kisen har skiftet farge. haha sant Lenke til kommentar
Musty Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 schtilige greier, men kanskje du skulle fått opp en html side med thumbnails eller bare alle bildene på samme side.. blir lit styr å trykke på alle på den måten det er nå.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Det er også riktig, men man ser også at øyenbrynene har skiftet farge. De går fra nærmere svart til blå. Fakta! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg tror på det jeg, men jeg ser det ikke. (Det var foresten ikke bare hudfargen, men også håret på han andre.) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Det er jo en scene i LOTR der du ser mikrofonen kommer ned... Veldig bra! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hehe, vanskelig å se feilen på noen av de.... men bra jobbet! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Veldig bra gjort Bandidos Pelle! Edit: Jeg ser da veldig tydelig at Millhouses øyenbryn skifter farge. Endret 13. mars 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Det er jo en scene i LOTR der du ser mikrofonen kommer ned... Hvilken scene er det snakk om? I en av slutt-scenene i Den Tredje Vågen kan man også se mikrofonen. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Rakk ikke å se alle , men det har nok tatt litt tid ja Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Bra jobbet! Edit: Hvordan klarer de å overse en slik feil? Endret 13. mars 2005 av fargoth Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hehe... Hvor mange filmer har du sett igjennom?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå