Colin Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Noen som har forsøkt å stille denne ned? Hvor langt kan man i så fall justere ned og likevel ha stabil maskin? Pål Lenke til kommentar
kjelligeek Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Jeg har min 1900+ til 2000+, den går stabilt og holder en fin temp. Jeg kunne nok satt den mye høyere også... Lenke til kommentar
Colin Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 Var vel ikke det jeg spurte om...... :smile: Hvor langt ned kan man stille Vcore på en slik cpu? Skal ikke overklokke, tenkte bare å få ned temp litt (selv om denne på ingen måte er for høy...topper 52c på load). Pål Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Forventer du å få svar på hvordan du skrur ned hastigheten, når den ikke er for varm en gang er du RAR?? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Torstein, han skal ikke skru ned hastigheten. Hans skal stille ned Vcore. Er du rar? Den vil ikke ta skade av for lav Vcore, så bare prøv deg fram. Min A1200 klarte 1,625 greit. Ble litt ustabil ved 1,6. Det er mange grader å hente på dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå