Gå til innhold

DJ Tiesto 16. mai, noen som har tenkt seg avgårde?

sluffy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er trangt. Tviler vel litt på det er behagelig med 1200 mennesker der... :S

been there,done that. var der på sasha 12 august 2000. det var stappa for å si det mildt. det er alikevel ikke så trangt at det er ubehagelig. bare ekstra kos ;) et lite tips er jo å ruse seg så hardt at man ikke merker noe ubehag uansett :cool::cool::p

Lenke til kommentar

Da var jeg hjemme fra Oslo, steike pokker. Var artig, men han kunne godt hatt en del annet i midtpartiet av settet sitt, var jævlig masse kjedelige sanger der. Tok forøvrig av på en del andre sanger :D Jeg og gjengen jeg reiste med har hvertfall opplevd en del situasjoner vi aldri kommer til å glemme.

Var det andre enn meg som ble tilbudt dop av ulikt slag i haug og dunge, eller er det bare jeg som tiltrekker meg de feile folkene?

Lenke til kommentar

fy faen det var fett!!! men jeg er enig i at det ble litt for mye av det samme noen ganger. skuffet meg at han ikke spilte flere av de gamle slagerne. det tok av bra på enkelte sanger, blant annet souther sun, suburban train og ikke minst silence på slutten.

det var søren meg mange raringer der ass... men jeg ble ikke tilbudt dop og det tror jeg ikke vennene mine ble heller.

Lenke til kommentar

Var en del folk med fete kostymer. Og et par som så ut som de trodde de bodde i eventyrland (spesielt hun jenten som var utkledd som en fe). Dette var jo liksom et promo/release-party for ISOS 4, og det er kanskje grunnen til at han stort sett spilte sanger derfra.

En ting som hvertfall er sikkert. Jeg skal gå til innkjøp av et par aerobic-sko, med sinnsyk demping i før jeg skal på noe slikt igjen. Ryggen og fotsålene min er helt herp. Glad jeg kjøpte øreplugger jeg kunne putte i ørene de gangene det ble litt for masse av det gode. :)

Lenke til kommentar

hehe. jeg brukte aldri ørepropper...måtte jo få med meg alt. da jeg la meg til å sove klokka fem i natt så pep det skikkelig, men det var verdt det!

jeg fikk også skikkelig vondt i ryggen, nederst liksom..... i tillegg til at jeg var helt utslitt i armer og bein.

Lenke til kommentar

På enkelte av de ISOS 4 sangene var det sinnsykt lange ensformige parti med bare bassgang. Her kjørte jeg gjerne inn proppene. Bassen var skrudd noe så til de grader opp her, og jeg stod tidvis rett foran høyttalerne.

Lenke til kommentar

Ja. enig i at det ble litt for mye bass. deler av selve melodien forsvant noen ganger pågrunn av bassen. jeg spurte hun ene vennina som jeg dro sammen med, om hun syntes det var bra. joda hun syntes det, men hun sa at det var mye som var så likt. grunnen til at alt hørtes så likt ut var nok pågrunn av bassen.

Lenke til kommentar

Det var helt konge!

Ble også forøvrig tilbudt dop, eller ihvertfall hintet noen om det.. Men takket pent og pyntelig nei :p (er forsåvidt ikke det første stedet jeg blir det, skjer på vanlige puber også her i oslo).

Vel, det tok helt av på noen sanger, men orket desverre ikke med hele konserten. Takket for meg sånn ved rundt 02. Var helt utslitt. Sto lengst frem ganske lenge, og orket rett å slett ikke mer. Drakk et par glass med vann, men det hjalp ikke så mye. (Hva faen er det? Ta betalt for vann??)

post-200-1116337610_thumb.jpg

Endret av ZyberZone
Lenke til kommentar

Jeg var så gåen under deler av konserten at jeg ikke husker hva som skjedde da engang. Men etter et par betalte glass vann, og en pause på taket kom jeg til hektene igjen, og fortsatte. Noe jeg kjenne godt i beina og ryggen i dag. :p Møtte forøvrig masse hyggelige mennesker fra forskjellige steder i landet.

Lenke til kommentar

det var helt latterlig at de tok betalt for vann!! drakk et glass jeg også, kosta søren meg 5 kroner. ikke at det er så mye, men det er tross alt vann det er snakk om og det burde vært gratis.

et lite spørsmål til dere som var der: var dere på rockefeller i alle 7 timene? det var jeg og det ble slitsomt etterhvert (men glemte fort det da Tiesto spilte ;) ).

EDIT: noen som fikk med seg han fyren i leopardbuksene? han var harry :D

Endret av WonderBjarne
Lenke til kommentar

Chickens!!!

Hva skjer med å dra hjem i 2'tiden a? :p da partyet starter jo ;p

Var på haus jeg, gadd ikke Tiesto. Greit der, masse folk, og ikke den "vanlige" psytrancegjengen jeg er vant med fra Haus ;p

Dop blir man alltid tilbudt så lenge man går i store bukser og hettegenser og lue :p

Men, seriøst, pass på ørene- jeg er nok en smule hørselsskade pga. å danse for lenge rett foran høytalerne på parties :p Selv om det er dritdigg der iogs da da!!! ;D

Lenke til kommentar

Ehh... Jeg var i den ene baren og hentet sikkert ti glass med vann til sammen i løpet av partyet, og jeg trengte ikke å betale noe som helst...

Ekstremt kult var det uansett! Holdt ut alle timene og er fremdeles sinnsykt støl i leggene! Hvis dere ser en person som halter sakte bortover gata på Kolbotn, er det bare meg! Håper det ikke tar altfor mange år før han kommer tilbake til Norge! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...