Sneglen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hadde jeg vært 18 så skulle jeg garantert vært i Oslo den 16. Får heller kose meg på Sensation 2007, med mindre datoene "fungerer" neste år (jeg blir 18 år 14. Juli 2006). Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Er vel 20 år på Serum, og forhåpentligvis bare 18 på Hausmania. Jeg er ikke stor fan av house selv, men det blir nok en hel del bedre enn å valse gatelangs hele natten uten noe å gjøre. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Leste på tiesto.com at den festen er bare et releaseparty for ISOS4, hørt på cd'ene syns ikke dette var så bra. ISOS3 holder stand fremdeles. Er nå forsåvidt enig i det. Og ZyberZone; Takk for info'en. Jeg og en kamerat kommer nok til å stille oss i kø ved døra. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Og ZyberZone; Takk for info'en. Jeg og en kamerat kommer nok til å stille oss i kø ved døra. Bare hyggelig! Men tror du skal være forholdsvis tidelig utpå.. Håper du/dere kommer deg/dere inn! Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Har nettopp fått bekreftet fra Billettservice.no at det IKKE kommer til å bli lagt ut flere billetter for salg. Så da får jeg bare krysse fingrene den 16.mai... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 blir lagt ut 150 billetter på døra men husk å møt opp tidlig da Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 http://www.tranceaddict.com/forums/showthr...threadid=248570 Litt å lese der også. Finnes vel en tråd til tror jeg. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Hvor tidlig? Det er mitt spørsmål. Blir det nødvendig å overnatte utenfor Rockefeller mon tro. 'Camp One' likssom. Skitt, skulle visst om dette før... Endret 12. mai 2005 av Celsior Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 At folk gidder å stresse sånn for Tiesto da Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hvor tidlig? Det er mitt spørsmål. Blir det nødvendig å overnatte utenfor Rockefeller mon tro. 'Camp One' likssom. Skitt, skulle visst om dette før... Overnatte høres jo kanskje LITT drøyt ut... Men jeg vet ikke, veldig vanskelig å si. Vet ikke hvor mange som vil ha billetter.. Så jeg kan desverre ikke svare deg. Bare ønske deg lykke til! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Salget begynner kl 19 men best å være der litt før itilfelle det er kø der. Har forresten en vennine som har en billett til salgs men hun bor i prosgrunn og da må du eventuelt komme deg dit og hente den. (hun fikk ikke tak i legg) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 I morgen på denne tiden regner jeg med at stemningen er på god vei oppover. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 I morgen på denne tiden regner jeg med at stemningen er på god vei oppover. mrgreen2.gifhehe...det kommer til å bli så fett!!! Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 At folk gidder å stresse sånn for Tiesto da Bare fordi du hater Tiësto, betyr ikke at alle må gjøre det. Og når han for det første er i norge, kan det vere gøy å få det med seg. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Noen som har vært på Rockefeller før, som har en anelse om hvor stort det er? Er det sånn at det svømmer i folk der, eller kan jeg regne med å se folk herfra (selv om jeg ikke vet at det er dere da)? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 blir TEEBEE på meg også!! gleder meg til å høre norges suverent beste dj nok en gang, han kicker ass! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Vel, jeg er ikke gammel nok til å komme inn på TEEBEE, så jeg går nok på Hausmania, så sant ingen ting kommer i veien. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hausmania er 20 det også da? Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Noen som har vært på Rockefeller før, som har en anelse om hvor stort det er? Er det sånn at det svømmer i folk der, eller kan jeg regne med å se folk herfra (selv om jeg ikke vet at det er dere da)? har aldri vært der, men jeg mener å ha lest at lokalene har plass til ca 1000-1200 personer hvis alle står. ifølge søsteren min er det litt sånn "klubb"-aktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå