Gå til innhold

DJ Tiesto 16. mai, noen som har tenkt seg avgårde?

sluffy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ZyberZone: Det er vel nachspiel hos deg da. :p Jeg og de jeg reiser med må finne noe å gjøre på etter konserten, og sørge for at vi kommer inn der (derfor må vi finne flere steder). Vi droppet nemlig hotell, gå tidsrommet 03:00 til 09:00 (omtrent) må vi fylle opp med ett eller annet.

Fragle, hadde du giddet å komme med mer info om greiene dine (ikke det som er på lørdagen, da er jeg i Bergen, det som er 16.)

Lenke til kommentar
hva fader! Tiesto i Norge!

Og ingen flere billetter tilgjengelig..!

For å sitere ifra et annet forum:

Vi legger ut 150 billetter i døra 16.Skulle ønske vi kunne lagt ut flere men men.

Onsdag 11 Mai,er det siste HEAT sending før partyet.Vi trekker vinneren av vip konkurransen og en vinner av 2 vanlige billetter.

Send oss en mail og fortell hvorfor nettopp du fortjener å vinne.Du kan sende mail helt frem til 2130 onsdag kveld.

Vi høres på fm 101,1 fra klokken 20.

Hilsen

HEAT

mail:[email protected]

Lenke til kommentar

Jeg kommer hvertfall ikke til å ta bilder. Jeg tenker å starte klokken 14:00 på Hausmania, så på Tiësto, og så tilbake til Hausmania etter Tiësto. Skal ha minst mulig med meg rundt, og ta skikkelig av over alt. :D

Lenke til kommentar

Er det noen som kan liste opp alle aktiviteter som skjer 16 mai innenfor trance miljøet slik at man kan få litt oversikt over ting man kan dra på, ja vet at tiesto er utsolgt men fins vel mye annet.

Leste på tiesto.com at den festen er bare et releaseparty for ISOS4, hørt på cd'ene syns ikke dette var så bra. ISOS3 holder stand fremdeles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...