ZyberZone Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 1.5 uke igjen nå. Er vel bare å begynne å pakke sakene! (ehm, bor forsåvidt bare 500 meter unna rockefeller, men kan jo være greit for det.. ) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 ZyberZone: Det er vel nachspiel hos deg da. Jeg og de jeg reiser med må finne noe å gjøre på etter konserten, og sørge for at vi kommer inn der (derfor må vi finne flere steder). Vi droppet nemlig hotell, gå tidsrommet 03:00 til 09:00 (omtrent) må vi fylle opp med ett eller annet. Fragle, hadde du giddet å komme med mer info om greiene dine (ikke det som er på lørdagen, da er jeg i Bergen, det som er 16.) Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hahaha, det skulle tatt seg ut ja Nachspiel her, tror jeg ikke blir noen større hit :!: Men blir helt sikkert noe nachspiel et eller annet sted. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 1 uke igjen dere!! ikke lenge til... Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Om en uke er det jo 17 mai. Tenker jeg omtrent på dette tidspunktet, om akkurat 7 dager, klarer å ta meg opp av senga for første gang :!: Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 hva fader! Tiesto i Norge! Og ingen flere billetter tilgjengelig..! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 hva fader! Tiesto i Norge! Og ingen flere billetter tilgjengelig..! Det kan nok stemme ja. De har ikke vært tilgjengelig på en stund heller. Men det er godt mulig noen selger utenfor dørene. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 hva fader! Tiesto i Norge! Og ingen flere billetter tilgjengelig..! For å sitere ifra et annet forum: Vi legger ut 150 billetter i døra 16.Skulle ønske vi kunne lagt ut flere men men. Onsdag 11 Mai,er det siste HEAT sending før partyet.Vi trekker vinneren av vip konkurransen og en vinner av 2 vanlige billetter. Send oss en mail og fortell hvorfor nettopp du fortjener å vinne.Du kan sende mail helt frem til 2130 onsdag kveld. Vi høres på fm 101,1 fra klokken 20. Hilsen HEAT mail:[email protected] Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Dere må ta bilder, dere som skal. Hvis det er lov. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Dere må ta bilder, dere som skal. Hvis det er lov. Står at det ikke er lov.. Jeg tenkte ta med meg kamera, men blir nok ikke noen nå.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg kommer hvertfall ikke til å ta bilder. Jeg tenker å starte klokken 14:00 på Hausmania, så på Tiësto, og så tilbake til Hausmania etter Tiësto. Skal ha minst mulig med meg rundt, og ta skikkelig av over alt. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Møtes vel da sluffy, selvom vi troligvis ikke kommer til å få vite det... Tror egentlig ikke det på haus blir så fett. Synes house er dritt kjedelig. :S Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Er det noen som kan liste opp alle aktiviteter som skjer 16 mai innenfor trance miljøet slik at man kan få litt oversikt over ting man kan dra på, ja vet at tiesto er utsolgt men fins vel mye annet. Leste på tiesto.com at den festen er bare et releaseparty for ISOS4, hørt på cd'ene syns ikke dette var så bra. ISOS3 holder stand fremdeles. Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 TEEBEE, 16. Mai @ Serum [Oslo], et bedre alternativ kanskje... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hva er TEEBEE? greit å forklare litt hva det går ut på, slik som på haus er det house. Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hva er TEEBEE? greit å forklare litt hva det går ut på, slik som på haus er det house. Er ikke det Drum&Bass da? Konge det også. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Teebee på Serum!? I'll be there! Teebee er møkk hard Drum&Bass! Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Det blir Teebee på Serum for min del og. Det tror jeg blir bra saker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå