Gå til innhold

DJ Tiesto 16. mai, noen som har tenkt seg avgårde?

sluffy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, her stresser vi med å få fatt i flybilletter. Billettene går opp i pris hver dag. Jeg får ikke overført penger til han som kjøper de, fordi betalingstjenesten til DNB er litt ute å kjører. Så jeg bare håper hardt og intenst på at han har penger til å legge ut for meg, til jeg får overført penger til han.

Så må vi også ha sted å bo, vi har pekt oss ut ett eller annet hotell til rundt 500,- natten. Egentlig litt dyrt (synes jeg), men det får gå. Satser på at det dumper lønn inn på kontoen min 15. mai eller noe sånnt.

Lenke til kommentar
Fragletrollet, hvorfor ikke? Greit nok at det ikke er den mest spennende musikken. At det ikke er det jeg vanligvis hører på. Men det kan bli liv, og jeg synes det er kjekt å få med seg når han først er i Norge, etter gammelt.

Vel, skal og se N3xu5 den 14., og jeg skal drekke på den 16. med kompiser. Så derfor :) Og foirdi jeg syntes Tiesto er like interessant som 50 Cent omtrent.

Lenke til kommentar

noen som vet hvor lenge det varer...? har lest at DJ Tiesto skal spille fra kl. 22:00-02:00. dørene åpner jo kl 20:00 og da skal DJ Jaime varme opp og i tillegg skal DJ Montana spille etter DJ Tiesto. så etter hva jeg skjønner blir det hvertfall over 6 timer med fet musikk....stemmer dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...