ZyberZone Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Countdown. Bare 5 uker igjen nå. Jeg har aldri vært på rockefeller før, noen som har bilder av stedet? Jeg har lyst å se hvordan det ser ut der. Finner litt bilder her: http://www.rockefeller.no/cgi-bin/frames.cgi?modus=verdt *glede seg* Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg vil ikke vise meg på Tiesto konsert! Men vedder på at jeg får gratisbiletter... :S Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Fragletrollet, hvorfor ikke? Greit nok at det ikke er den mest spennende musikken. At det ikke er det jeg vanligvis hører på. Men det kan bli liv, og jeg synes det er kjekt å få med seg når han først er i Norge, etter gammelt. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Det hadde vært noe det.. Endret 12. april 2005 av Stish Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Det nærmer seg! Akkurat 1 måned igjen idag Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Jepp, her stresser vi med å få fatt i flybilletter. Billettene går opp i pris hver dag. Jeg får ikke overført penger til han som kjøper de, fordi betalingstjenesten til DNB er litt ute å kjører. Så jeg bare håper hardt og intenst på at han har penger til å legge ut for meg, til jeg får overført penger til han. Så må vi også ha sted å bo, vi har pekt oss ut ett eller annet hotell til rundt 500,- natten. Egentlig litt dyrt (synes jeg), men det får gå. Satser på at det dumper lønn inn på kontoen min 15. mai eller noe sånnt. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hadde nok dratt hadde det ikke vært for at jeg er under 18 og ikke har billetter. *Sette på Nyana* Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 ikke lenge igjen nå nei...... dette skal bli skikkelig bra!! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Fragletrollet, hvorfor ikke? Greit nok at det ikke er den mest spennende musikken. At det ikke er det jeg vanligvis hører på. Men det kan bli liv, og jeg synes det er kjekt å få med seg når han først er i Norge, etter gammelt. Vel, skal og se N3xu5 den 14., og jeg skal drekke på den 16. med kompiser. Så derfor Og foirdi jeg syntes Tiesto er like interessant som 50 Cent omtrent. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 noen som vet hvor lenge det varer...? har lest at DJ Tiesto skal spille fra kl. 22:00-02:00. dørene åpner jo kl 20:00 og da skal DJ Jaime varme opp og i tillegg skal DJ Montana spille etter DJ Tiesto. så etter hva jeg skjønner blir det hvertfall over 6 timer med fet musikk....stemmer dette? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 7 timer. Er ferdig klokken 03:00. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 7 timer Da må jeg sove på jobb den 16'e da, skal jeg orke! Hihi Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Stikker heller på BerlinTechno på Hausmania den 16. jeg Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Fragletrollet, når på døgnet er det? Hvis det begynner så tidlig, eller slutter så seint at det ikke kommer i veien for Tiësto kan det være vi svipper innom der. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 hadde vert ein bra opplevelse Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Nå nærmer det seg. Litt misunnelig ja. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Jah, to uker igjen i dag. For min del er alt fikset, flybilletter osv. Så det eneste som mangler nå er datoen Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Er Hausmania crewet som de pleier å være når det er psytrancefester, så tipper jeg det er åpent til 6-7-8 tiden om morgenen. Og det regner jeg med at de er Skal ikke være med på N3xu5 på lørdan også da? Det blir fett Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Høres interessant ut. Nå hadde han ene jeg skal reise med hørt om noe house-greier (fikk ikke helt med meg hva han sa). Så vi får se. Men jeg er meget interessert i mer info om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå