sluffy Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 DJ Tiesto spiller på Rockefeller 16. mai. Jeg lurte bare på om det var noen herfra som skulle. Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Seff skal jeg dra! Dette blir kongeparty Lenke til kommentar
ratata Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 hadde eg hatt anledning hadde eg glatt reist... men det er jo 16 mai, og eg må vel i tradisjonen tru til bergen. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Henta billetten min idag dessverre er det ingen jeg kjenner som vil bli med, så jeg får vel ta å dra selv. Men blir nok konge! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg skal nok være der den dagen, vet ikke helt med turnusene. Hva med et lite nachspiel for hw.no-folket? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg skal nok være der den dagen, vet ikke helt med turnusene.Hva med et lite nachspiel for hw.no-folket? Alltid klar for å drikke litt :!: Forresten, fikk kommentar idag når jeg henta ut billetten på Grønland. Do kan ikke på fest 16. mai! Er jo 17. mai dagen etter! Ehhhh, ja, jeg vet Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) 315 kr, var ikke så billige men frister skal sjekke med eksamensdatoene og passer det så blir det kanskje en tur på meg Endret 6. april 2005 av rakib Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 *Bumpe tråd* Ser ut som jeg reiser med 4 kamerater herfra (Bergen). Satser på at han ene har fått billetten min i posten. Noen som vet om sted man kan bo billig i Oslo? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 http://www.oslohybelsenter.no/ Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Fy flate som jeg gleder meg. håper det tar av skikkelig og vi får høre noen skikkelig klassikere som f.eks dj tiësto's remix av silence. sitter nå og hører på radio oslo, hvor de varmer opp til konserten allerede nå. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Jeg har hørt rykter om at han skal spille Just Be (Antillas Remix), fordi han liker denne versjonen bedre enn sin egen. Det kan ta skikkelig av. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Fett. Den versjonen av Just Be har jeg ikke hørt før. *gleder meg* 4 timer med det beste fra Tiësto i tillegg til at Dj Montana og Dj Stigma skal varme opp! Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Tiesto kommer også ut i disse dager med In Search Of Sunrice 4. Releaseparty i nederland. www.tiesto.com Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Kult. Det må jeg skaffe meg. Sitter her og hører på "In My Memory"-albumet og det er ganske bra det også. DJ_DARK: det er mulig de selger noen få billetter i døra..hvis ikke har du også muligheten til å vinne billetter hvis du hører på HEAT på Radio Oslo. Endret 7. april 2005 av WonderBjarne Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 *sitte her med billetten* Dette blir rett å slett tøfft. Må få høre litt mer på Tïesto Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Dere heldige løkskaller, altså. *sette på "Silence (Tiësto's ISOS Remix)"* Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Countdown. Bare 5 uker igjen nå. Jeg har aldri vært på rockefeller før, noen som har bilder av stedet? Jeg har lyst å se hvordan det ser ut der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå