lperik Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Her er min nye bildeserie som viser fremgang fra september til nå i mars, hva syns dere? vært litt slapp siden januar da jeg ble innlagt på sykehus, og vært en del på fylla,skippet treninger osv etter det men startet opp for fullt forrige uke. siste bilde er tatt på fredag, har jeg tapt mye på den tiden? ------September-------------Oktober---------------November--------------Desember--------------Januar----------------Mars---------- Er det fler som har bilder fra trening, bildeserier som denne eller tilsvarende så hiv de opp, alltid morsomt å se fremgang! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Utrolig bra nakke du har fått. Endret 13. mars 2005 av Cheezcake Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Og nå kan du spare håret, og gi oss fremgang i det? Syns nemlig du skal spare til halvlangt hår, jeg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Desember-bildet ser faktisk best ut. Det kan ha noe med vinkelen, lyset osv. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Desember-bildet ser faktisk best ut. Det kan ha noe med vinkelen, lyset osv. Er enig i det selv, det bildet ble tatt før jula, så det har nok sine årsaker til at det ser best ut hehe Her er ett fra dagens bicepsøkt.. Dårlig bilde men... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Og nå kan du spare håret, og gi oss fremgang i det? Syns nemlig du skal spare til halvlangt hår, jeg... Noe ala dette? http://home.no/lperik/LP4.jpg http://home.no/lperik/IM001859.JPG (Siste bildet er tatt i Juni, fått omplassert kiloene en del siden da. Om noen måtte lure, hun til høyre er min bedre halvdel) Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (Siste bildet er tatt i Juni, fått omplassert kiloene en del siden da. Om noen måtte lure, hun til høyre er min bedre halvdel) Det så sinnsykt digg ut! Kunne trengt en sydentur nå.. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Det så sinnsykt digg ut! Kunne trengt en sydentur nå.. Enig der, det hadde gjort seg stort nå! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 lperik, hva er rutinen din og bruker du noen form for kosttilskudd? Meget gode resultater, gratulerer! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 lperik, hva er rutinen din og bruker du noen form for kosttilskudd? Meget gode resultater, gratulerer! Takk Akkurat sluttet med kreatin nå, men begynner på igjen over påsken. Ellers har det gått mye wheygain, men går så smått over til kun proteiner og kreatin nå samt mer cardio så jeg får vekk noen prosenter kroppsfett frem mot sommeren. Treningsprogrammet mitt: Dag1: Skulder,nakke,mage Dag2: Bryst Dag3: Bein,mage Dag4: Rygg Dag5: Armer,mage Trener 6dager i uka, har ikke fast opplegg på de forskjellige muskelgruppene men kjører forskjellige øvelser hver gang så kroppen må gjette seg til hva den skal gjøre hele tiden. På den måten vokser man fortere enn ved å ta de samme øvelsene uke etter uke. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Ganske uortodoks rutine, men jeg ser jo at den fungerer glimrende for ditt vedkommende. =) Gleder meg kun til å dimmitere slik at jeg kan få komme i gang med trening igjen. Militæret ødelegger ens fysiske form! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Og nå kan du spare håret, og gi oss fremgang i det? Syns nemlig du skal spare til halvlangt hår, jeg... Noe ala dette? http://home.no/lperik/LP4.jpg http://home.no/lperik/IM001859.JPG (Siste bildet er tatt i Juni, fått omplassert kiloene en del siden da. Om noen måtte lure, hun til høyre er min bedre halvdel) Slik ja! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Gleder meg kun til å dimmitere slik at jeg kan få komme i gang med trening igjen. Militæret ødelegger ens fysiske form! Burde jo fungere motsatt vei, at man ble mer trent når en var i militæret! Har ikke erfaringen selv, dimma etter 5timer.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Gleder meg kun til å dimmitere slik at jeg kan få komme i gang med trening igjen. Militæret ødelegger ens fysiske form! Burde jo fungere motsatt vei, at man ble mer trent når en var i militæret! Har ikke erfaringen selv, dimma etter 5timer.. Dessverre, jeg og en rekke andre som har trent mye tidligere har konkludert med at forsvaret suger hardt når det kommer til trening. (Trening = styrke =p) Hvorfor? - Treningsfasilitetene er elendige. (Heggelia Garnison) - Maten er for dårlig og man får ikke spist ofte nok. (2-3 måltider om dagen) - Får ikke opparbeidet en treningsrutine grunnet arbeidstiden. Enkelte dager jobber man til langt på natt og for ikke snakke om når man øvelse. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Gleder meg kun til å dimmitere slik at jeg kan få komme i gang med trening igjen. Militæret ødelegger ens fysiske form! Burde jo fungere motsatt vei, at man ble mer trent når en var i militæret! Har ikke erfaringen selv, dimma etter 5timer.. Dessverre, jeg og en rekke andre som har trent mye tidligere har konkludert med at forsvaret suger hardt når det kommer til trening. (Trening = styrke =p) Hvorfor? - Treningsfasilitetene er elendige. (Heggelia Garnison) - Maten er for dårlig og man får ikke spist ofte nok. (2-3 måltider om dagen) - Får ikke opparbeidet en treningsrutine grunnet arbeidstiden. Enkelte dager jobber man til langt på natt og for ikke snakke om når man øvelse. 3877381[/snapback] Crap. Håper jeg slipper det greiene der etter sommeren. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 grattis med årtusenets bump 6030396[/snapback] var kanksje litt ot der. men var vel ikke akkurat en bump. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Flott at denne bumpes. Hadde gått meg hus forbi, har jo sett bildene før da. Jeg vil gjerne se noen bilder av LP nå, vår lille plugg på omtrent 100kg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg