voüshvaggi fyrsten Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Har en seriøs feil på min Creative Muvo TX 256MB... Når jeg plugger den inn på USB'en så kommer "removeable disk" opp, mn jeg kan ikke gå inn på den.. Å når jeg prøver å skru den på kommer det en melding: "File system error" Hoffsle.. Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Skulle akuratt til å lage en tråd om det samme problemet, men så søkte jeg litt før også så jeg dette...... Sykt irriterende problem! Edit: Så på creatives forum, der sto det: Have you tried the standard recovery process? Download the latest driver (if required) and firmware from http://www.nomadworld.com/downloads/drivers. Install the driver file (if required). After you have installed the driver, press and hold the PLAY button, continue holding the button while inserting the player into the USB port for about 10-15 sec. Run the firmware update file and check/tick the 'Format Data Area' check box and click on 'Start'. Prøvde det selv men det gikk ikke ann å formatere... Endret 13. mars 2005 av exmith2k Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Hm.. Er enig.. Det er vanvittig irriterende.. Skal prøve det.. Men hvordan skal jeg få den inn på spilern? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå