Lange Kjell Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hallo Jeg lurer på, er det mulig å kjøpe prøveskilt til å bruke på moped? Tenkte å lufte den en dag uten å måtte forsikre ho på nytt med det første .. Takker for svar Lenke til kommentar
scoot Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Nei, dette er ikke mulig.. Jeg har i allefall ALDRI hørt om noe slikt! Don`t shoot me if i`m wrong.. EDIT: Var visst lov, lærte jeg noe nytt i dag og ! Endret 14. mars 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Samme som til MC... Stikk ut på nærmeste Trafikkstasjon å sjekk... Lenke til kommentar
Junk3r Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 noen som gidder prøveskilt til ped da? Bare å kjøre det! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Det er mulig ja, men dyrt per dag. Men, er ganske sikker på at man må ha forsikring for å få lov til det. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Det er mulig ja, men dyrt per dag. Men, er ganske sikker på at man må ha forsikring for å få lov til det. Ansvarsforsikring er inkludert når man kjøper prøveskilt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Det er mulig ja, men dyrt per dag. Men, er ganske sikker på at man må ha forsikring for å få lov til det. Ansvarsforsikring er inkludert når man kjøper prøveskilt. Ah, da er det jo ikke noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå