Colin Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Noen som har forsøkt å stille denne ned under 1.75? Hvor langt kan man eventuelt gå og fortsatt ha den stabil? PÅl Lenke til kommentar
Cool Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Du kan sikkert ikke gå lavere en 1,725. Er noe beskytele som hindrer deg i og gå lavere, tror jeg. Kan ikke gå laver på min XP1700 i hvertfall. Du kan bare prøve og sette den ned, tror det skall gå greit. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Tja, min Athlon 1200 går stabilt på 1,625. Var ganske stabil på 1,6 også, men tok den litt opp for å være sikker. Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Du kan lese om Spenning og temperatur i en guide her på overklokking.no Jeg har forøvrig satt ned spenningen min så mye hk'et klarte (kun ned til 1,65) og fikk med dette lavere temperatur. Ingen ustabilitet her i gården. Hvis du er usikker på hvor mye du kan gå ned så er det ikke værre enn å prøve seg forsiktig frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå