Ev1BL Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Når jeg skal spille en video vises den som 200%.... jeg får ikke til å forandre det. Noen som vet hva problemet er? og eventuelt hvordan jeg fikser det? Lenke til kommentar
andm Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hvilken medieavspiller bruker du? Eller forekommer problemet i et redigeringsprogram? Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Det skjer i alle program... med DVD og med små klipp... Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 innstillinger på skjermkortet? Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Det er mulig... problemet startet etter en oppgradeing av grafikk driver... Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hmm... prøv å "nedgrader" den igjen hehe, nei men prøv og slett driveren den nye driveren og innstaler den gamle.. Lenke til kommentar
Evropass Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Min gjør også det. Når jeg bruker Google Crome. Men av og til virket det, enten på reklamen eller på filmen aldri begge- Rare greier :-( Noen som vet hvordan det fikses? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå