bluesmaster Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Jeg fant denne skjermen på flexi-data http://www.flexi-data.no/index.exe?action=1&vnr=110635 Var det masse skjerm for pengene, eller skal jeg styre unna og heller kjøpe en bedre 17 tommer? Jeg har veldig lyst på en 19 tommer skjerm, men har ikke Bill Gates budsjett... _________________ Mvh. Bluesmaster Jimi Hendrix *** Steve Ray Vaughan [ Denne Melding var redigert av: bluesmaster på 2002-06-27 12:19 ] Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Gjør som meg, jeg kjøpte en 19 hyundai skjerm til 1990,- hos psdata veldig fornøyd, mye skjerm for penga Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Jeg har en Hansol selv, en 900P. Sylskarpt bilde, bra fargegjengivelse og bilde støtt som en stein på 1280x1024 @85hz. En meget god skjerm til den prisen. Jeg er ivertfall veldig fornøyd, og en kamerat som var innom og så skjermen og bildet, gikk dagen etter å kjøpte seg en helt lik skjerm. Anbefales hvis du ikke vil legge pengene i en dyrere skjerm. Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 Eg tror eg går for skjermen hos flexi data,den var bra og billig, + at jeg slipper å¨betle frakt (bor i bergen) Tusen takk for rådene :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: _________________ Mvh. Bluesmaster Jimi Hendrix *** Steve Ray Vaughan [ Denne Melding var redigert av: bluesmaster på 2002-06-27 12:24 ] Lenke til kommentar
torfinns Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Hei! Skjermen ser ut til å ha helt greie spesifikasjoner, og så fremt du ikke har store krav til å jobbe i høy oppløsning holder den sikkert mål. De fleste som kjøper 19" skjerm kjører den på 85Hz i 1280x1024, noe som holder lenge til vanlig spilling og/eller kontorbruk. Denne skjermen klarer 1600x1200 i 75Hz, men jeg tipper at kvaliteten på bildet ikke vil være skarpt eller bra nok til å jobbe med grafikk eller krevende tekst i denne oppløsningen. Konklusjonen er at du får mye skjerm for pengene, med mulighet til å kjøre 1600x1200 i 75Hz om behovet skulle melde seg. (såfremt det ikke kommer noen som har skjermen og ikke vil anbefale den..) Torfinn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå