LoserID Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 hei (her et lite spørsmål), er det noen som vet hvordan man fjerner windows logon passordet på win95 (noen drittunger har lagd et møkkapassord som jeg ikke veit hva er) Buuuuuu :wink: Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 finn og slett en fil som slutter på .pwl i Windows katalogen. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Du må gå inn i Kontrollpanel og velge et eller annet med passord innstillinger(mener det er bilde av en nøkkel), men du må jo seff ha passordet da. Hvis ikke du har dette kan du jo hacke deg forbi det. Det er jo en hacke tutorial på hardware's startside. HVEM KJØRER WIN 95 ENDA? Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 bare trykk "esc" når du får opp logon bildet. Så søker du etter en fil som slutter på .pwl slett denne og passordet forsvinner.. Lenke til kommentar
LoserID Skrevet 19. november 2001 Forfatter Del Skrevet 19. november 2001 jeg kjører win95 på en 100mhz (da er det vel på tide å opgradere vel) det med den fila (pwl) vil den gjennopprette sewg selv når jeg rebooter (dritt)maskina? takk for alle svar som har kommet inn og forhåpentlig hvis kommer inn :wink: Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 du får spørsmål om ny passord ved oppstart da den gamle er "slettet". skjønner ikke helt vitsen med passord i win95 da det er bare å trykke esc for å komme forbi :wink: ( med mindre du skal på internettet da brukes passordet til authenticating ( dårlig engelsk ) Lenke til kommentar
LoserID Skrevet 19. november 2001 Forfatter Del Skrevet 19. november 2001 det funka JIPPI, tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå