Lurifaksen Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Den backup-viften var veldig lur. Jeg skjønte ikke helt poenget. Hvordan skal vannet bli for varmt da? Min Zalman reserator kjører jo uten en eneste vifte, og temperaturen stiger likevel ikke over 40 grader på en dag. Det til tross for at vannet i tillegg til CPU kjøler skjermkortet. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Får denne vannkjølingen plass i et midi tower? Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Den backup-viften var veldig lur. Jeg skjønte ikke helt poenget. Hvordan skal vannet bli for varmt da? Min Zalman reserator kjører jo uten en eneste vifte, og temperaturen stiger likevel ikke over 40 grader på en dag. Det til tross for at vannet i tillegg til CPU kjøler skjermkortet. Så har da du en MYE større enhet som kjøler ned vannet. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Så har da du en MYE større enhet som kjøler ned vannet. ja, men hvis vi trekker fra størrelsen, og legger på en vifte i stedet, så blir det vel det omtrent det samme? Poenget var: Slike vannkjølingsløsninger pleier da vel ikke å blir for varme? Så hvorfor trengs det da en ekstra vifte? (vanlige vifteløsninger blir derimot noen ganger for dårlige - men det er ikke en backup-vifte på viften av den grunn ) Endret 14. mars 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hvordan skal vannet bli for varmt da? Hvsi feks pumpen slutter å gå. Eller hvis viften på radiatoren slutter å gå. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Backupvifte på kjøleblokka? Det må da være ekstremt lite effektivt? Lenke til kommentar
Ko_deZ Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ja, for backupvifte på radiatoren eller andre steder hjelper mye om pumpa streiker, så sett den der isteden du. På CPU blokka er eneste logiske plassen å ha en backupvifte.... -Ko_deZ- Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hvsi feks pumpen slutter å gå. Eller hvis viften på radiatoren slutter å gå. CPU-vifter kan jo også slutte å gå... Pleier ikke å være backup-vifte av den grunn. Jeg skal ikke klage, men så liksom ikke helt grunnen til denne "fordyringen" av produktet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hvordan skal vannet bli for varmt da? Hvsi feks pumpen slutter å gå. Eller hvis viften på radiatoren slutter å gå. Det er jo greit nok, men det skjer såpass sjeldent at jeg ikke ser den alt for store nytten, maskina skades sjelden av en shutdown pga slikt, de fleste moderne maskiner takler kjølefeil helt fint. AtW Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Artig! Har selv lekt mest med tanken om motere hardwaren rett i et kjøleskap (f.eks. camping kjøleskap) Trådstarter og andre administratorer som stårter tråder; På forumet brukes BBCode ... ikke HTML-koder Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Bigwater-pumpa klarer 120 liter pr. time. Å tre vannkjølinga på krana blir ikke billig i lengden... Så klart for dere som bor i byen da hehehe, vi har egen brønn og elv som leverer iskaldt Bré vann hehehe helt gratis Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) og en pumpe som dytter unna 550 liter i timen - i underkant av én liter i minuttet gjennom rør på en halv tomme. Hvordan kan i underkant av 1 liter / minutt bli 550 liter pr. time? Jepp, dette er berre tull. Det er ikkje ein sannhet i den setningen. Sjøl om vi tar hensyn til teorien til opticus (som forøvrig sikkert stemmer) blir det heilt feil. Eg foreslår at hw-redaksjonen lar f eks denne unge lovende karen verifisere artikler relatert til vannkjøling. Endret 14. mars 2005 av Kvakksalveren Lenke til kommentar
King Saul Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Nja... Det kule med Big Water er jo at væsken er selvlysende Du må ha en UV-lampe, da.... Det fine med dette er vel at det er billig Ja..... Men jeg kommer nok til å kjøpe Big Water..... Er det andre steder enn PSData som selger det?? Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Har sett noen tester av den og har veldig lyst på den !! Veit noen når den kommer i butikken ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå