Πεισιθάνατος Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg digger denne typen musikk, men jeg vet at det ikke finnes så mange kjente band som praktiserer musikken. Sirenia er favorittbandet mitt, og jeg er mest på kikk etter band som høres ut som Sirenia. Tristania er jo en selvfølge å nevne når man nevner Sirenia. Jeg vet ikke om noen andre band enn Tristania som kan ligne litt på Sirenia. Uansett, vet dere om noen Gothic-band så post dem, selv om jeg helst ønsker å finne noe lignende Sirenia (hvis det i det hele tatt finnes) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Kan jo sjekke ut de tidligere albumene til Theatre Of Tragedy... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Kan jo sjekke ut de tidligere albumene til Theatre Of Tragedy... Joa, Theatre Of Tragedy er bra, men det er litt ulikt Sirenia... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Hva med Trail Of Tears da? Hmm... er ikke helt sikker på Trail Of Tears. Jeg skal sjekke dem ut Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Begynn med A New Dimension Of Might Kommer med nytt album snart...Free Fall Into Fear. Hjemmeside: www.redheaven.com Edit: Trail Of Tears - Sign Of The Shameless Endret 13. mars 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
sixx Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 gothminister eller theatre og trdegy er de eneste goth bandene som jeg liker litt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) gothminister eller theatre og trdegy er de eneste goth bandene som jeg liker litt eternal tears of sorrow er et bra goth band *trur det var det de het* edit: ja det var det http://www.eternaltears.info/ Endret 13. mars 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hvordan er de andre bandene som er nevnt i denne tråden i forhold til Gothminister? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 gothminister eller theatre og trdegy er de eneste goth bandene som jeg liker litt eternal tears of sorrow er et bra goth band Yup! Disse kan jeg, men ingen av dem ligner på Sirenia. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Åh, jeg kom akkurat på at Orphanage kan ligne litt på Sirenia. Orphanage er også sinnsykt bra Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Tror Tristania er goth hvis eg ikke tar feil... Ellers: http://www.metal-observer.com/articles.php...&sid=5&a=ls&s=3 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Tror Tristania er goth hvis eg ikke tar feil...Ellers: http://www.metal-observer.com/articles.php...&sid=5&a=ls&s=3 Han nevnte jo Tristania i første post Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Tror Tristania er goth hvis eg ikke tar feil...Ellers: http://www.metal-observer.com/articles.php...&sid=5&a=ls&s=3 Tristania er Goth Metal, ja. Grei side det der, men for eksempel H.I.M., er mer rock enn metal. Jeg skal sjekke ut de bandene jeg ikke kan Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Han nevnte jo Tristania i første post Det gjorde han ja... KaYcH: Ikke eg så har laget listen så ikke klag på meg. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Som nevnt tidligere kanskje eternal tears of sorrow. Meget bra band! De er ikke akkurat så veldig like sirenia, men er kvalitets gothic. Sirenia er ganske spesiellt. Ikke lett å finne band som er så veldig like dem i stil. Kan nevne ett par gothic metal band du kanskje liker: To/Die/For Rain Paint Throes of Dawn Tiamat The Wounded Crematory Divercia For My Pain (Noen av folka fra Eternal Tears of Sorrow) Fragile Hollow Lacrimas Profundere (Siste skiva deres er søppel. Sjekk ut de andre) Lilitu (Riktignokk gothic/death, men kvalitet) Charon Entwine Moonspell (Skjekk for all del ut dem. Liker ikke alle overnevnte band, men moonspell det er saker det.) Liker du rain paint og fragile hollow bør du imidlertid også sjekke ut Rapture er riktignok ikke gothic, men det er fra noen av de samme folka og er vanvittig bra. Sjekk forresten ut rapture uansett du Endret 13. mars 2005 av OterOter Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 To/Die/ForRain Paint Throes of Dawn Tiamat The Wounded Crematory Divercia For My Pain (Noen av folka fra Eternal Tears of Sorrow) Fragile Hollow Takk, takk! Jeg skal sjekke ut de jeg ikke kan. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) To/Die/ForRain Paint Throes of Dawn Tiamat The Wounded Crematory Divercia For My Pain (Noen av folka fra Eternal Tears of Sorrow) Fragile Hollow Takk, takk! Jeg skal sjekke ut de jeg ikke kan. Gjør det du! La forresten til ett par nye! EDIT: Har lagt til enda fler:P Endret 13. mars 2005 av OterOter Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) La forresten til ett par nye! EDIT: Har lagt til enda fler:P Det ser ut som om du har bra peiling. Jeg liker faktisk ikke moonspell så altfor godt. Jeg liker bedre slikt som Sirenia, Orphanage, etc.. Det er ikke pga. kvinnestemmene, men musikken er litt annerledes. Har du hørt om Nero XIII, btw? Sannsynligvis ikke, for det er et tysk "undergrunnsgarasjeband". Jeg er ikke sikker på hva det er, men det er bandet til en tysk 17-åring på et forum jeg vet om. Jeg synes denne låta (Egypt Vampire er dens navn) er litt spesiell. Den har lite bass, men jeg synes den er bra for det. Det andre de har lagd er ikke så bra: Heavenly Sin, Motorcycle. Ka du tru? Endret 13. mars 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Sjekk ut Madder Mortem. De var mer ren goth på førstealbumet, men på de to siste har de definitivt gått mer i metal-retningen. Edit: Det er noen lydklipp under 'downloads'. Endret 13. mars 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå