Dr. Panda Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg kjøpte Denne ramen på netshop.no ved juletider, men er ikke kar om å få begge brikkene til å kjøre samtidig. Jeg har prøvd å øke spenningen fra 2,6 til 2,7 volt og har kjørt memtest på dem, men ingen av delene hjelper... noen som har forslag? PS: Rota litt rundt i BIOS og endte opp med å måtte restarte hele sjiten og nå står prossessoren oppført med 1,09 mhz, noe som er ca en ghz mindre enn den virkelig har. Noen som veit hvordan jeg får stilt den tilbake? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Får du kun køyrt berre den eine brikka? Eller får du ikkje køyrt dual channel? Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Hvis jeg putter i begge brikkene samtidig, så vil ikke maskinen kjøre BIOS eller Windows.. henger den bare på oppstartsskjermen.. Hovedkortet er forresten ett ASUS A7N8X- Deluxe... Lenke til kommentar
nattaz Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hvilket slot nr setter du de i? Prøv å sette den ene i nr1 og den andre i nr3.... Lenke til kommentar
Jammy Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg har også et ram problem og tenkte å kanskje bytte slots jeg også... har samme hk... hvilken slot er 1 og 3.... 1 er det den helt til høyre som det er mellomrom mellom de andre? Lenke til kommentar
nattaz Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg har også et ram problem og tenkte å kanskje bytte slots jeg også... har samme hk... hvilken slot er 1 og 3.... 1 er det den helt til høyre som det er mellomrom mellom de andre? Er ikke sikker, tror det er 1 fra venstre.... ovs. Bare prøv deg fram... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå