F828 Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Var med min datter på Tusenfryd på bursdagen hennes i fjor og hadde med kamera. Prøvde å få tatt fra en stilig vinkel, men synes det ble litt sånn småkjedelig. Etter en stund i PS nå i dag, synes jeg det ble ganske stilig... Har prøvd å IKKE overdrive... Hva synes dere andre? F828 Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Etter en stund i PS nå i dag, synes jeg det ble ganske stilig... Ja det kan man sannelig si Himmelen hadde en fin farge, det som gjør bildet interresant er de røde lysene på pariserhjulet Solen er litt forstyrrende, men det gir også bildet litt særpreg.BRA Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Du skulle hatt premie! Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Stilig bilde, men det som ødelegger litt for min del er at kantane på karusellen blir litt for markerte. Det ser ut som om karusellen er limt oppå himmelen. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Stilig bilde, men det som ødelegger litt for min del er at kantane på karusellen blir litt for markerte. Det ser ut som om karusellen er limt oppå himmelen. Enig, men det er vanskelig å unngå når hele himmelen skal forandre farge.... F828 Lenke til kommentar
F828 Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 .................... OG, TuseN takk for komentarer F828 Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Enig, men det er vanskelig å unngå når hele himmelen skal forandre farge.... Kunne du forklare litt hva du gjorde for å skifte farge på himmelen? Vil gjerne vite litt om teknikken . Lenke til kommentar
F828 Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Kunne du forklare litt hva du gjorde for å skifte farge på himmelen? Vil gjerne vite litt om teknikken . Bruker du PS CS? I såfall finner du alt om dette her http://www.hah.net/p5/index.htm Bruker du IKKE PS CS, så gi beskjed, så finner vi på no lurt. Direkte til effekten F828 Endret 15. mars 2005 av F828 Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Hei! Jeg bruker PS CS Takk for linken, skal eksperimentere/prøve! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå