genetex Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 hei! nede på expert her hjemme, selger de wow ce for 900kr, jeg har sett mange som skal ha veldig mye for ce på qxl. tror dere jeg hadde fått selt mitt ce der for 2000kr? takker for alle svar Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 kan nok hende... hvor bor du jeg har lyst å kjøpe ce der også.. men det er fordi jeg trenger spillet Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Synes at det er noskå teit å kjøpe CE bare for å tjene penger på det. KAn ikke folk la de som har lyst på et få kjøpe det til normale priser da? Hadde selv fryktelig lyst på CE, men var for sein. Gidder heller ikke å betale blodpriser for et. On-Topic: Tror du får maks 2000 kr for det, med mindre noen er veldig desperat. Endret 13. mars 2005 av Orresnei Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg spiller ikke wow eller andre mmorpg spill.. HVa er ce? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå