IkkjeOleJørgen Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Heisann, nå er jeg egentlig litt lei av alle de nye topicene der det står at dere skal ha nytt kabinett.. Så derfor lager jeg en topic til, der hvor en kan diskutere hvordan et kabinett skal vere (Prismessig, utseende, luftgjennomstrømming/andre kjøle metoder og til slutt plassen) Det jeg syns er viktig med et nytt kabinett er: * God plass * Luftgjennomstrømming muligheten skal vere bra. * Ikke "overstasha" * Og en fin pris til slutt. Post gjerne bilder Dette kabinettet har da jeg, jeg synest det har alle de kritikkene jeg stiller til et kabinett.. Men det er en ulempe, det at det er så stort Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 en ting ekstra kabineet skal være stili, med neon lys ++ og neon vifter slik at det kan være stili å ha md på lan.... den boksen du hadde va stygg Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Smak og behag... Noe som ikke kan diskuteres (som mor sier) Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 dette va et ganske unødvendig emne, var det et forsøk på å leke moderator??? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 dette va et ganske unødvendig emne, var det et forsøk på å leke moderator??? Syns du kom med et veldig unøvendig innlegg og eg då! Sjøl so e Chieftec min favoritt!, har god plass, og en del gode løysninga, prisen e ikkje so verst heller, ligge på ca 1000 kr Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Eg liker heller kabinetter som er stilige, og har mange vifte plasser med neon vifter og lys de e min smak Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Eg liker heller kabinetter som er stilige, og har mange vifte plasser med neon vifter og lys de e min smak Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 oj, datamaskinen hakket, beklager Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 en ting ekstra kabineet skal være stili, med neon lys ++ og neon vifter slik at det kan være stili å ha md på lan.... den boksen du hadde va stygg Den er jo dritpen da ot: 4dobbelpost.... wow.... Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 hvis det var VM i dobbelt posting, så trur jeg du vant Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 hehe, var ikke min feil, dataen klikket litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå