Sfinx Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hei! Bare lurte på om noen av dere vet hva jeg skal gjøre for å få koblet min bærbare pc opp mot internett via mobiltelefonen? Hva må gjøres på telefon og hva må gjøres på pc? På pcn må jeg vel sette opp en ny internett - tilbkobling som går via ir - modemet (har ikke bluetooth for øyeblikket, men det kommer) på pcn men hva skal være oppringingsnummeret og brukernavn og passord osv? Er litt usikker på dette. Og hva må jeg gjøre på telefonen min? Det er forresten en K700i Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Du må bare finne tilkoblingsnummeret til operatøren eller noe. Du kan lete etter det på operatørens hjemmeside. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 som skomakeren sier, let på hjemmesiden til mobiloperatøren din. Hvis du er kunde av NetCom eller Telenor, ring de! begge har veldig kompetente medarbeidere som hjelper deg på nett Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 du må innstalere en driver slik at du kan bruke en IR enhet som modem dette finner du under kontroll panel. har du win2k så må sp4 innstaleres for at IR skal funke som modem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå