Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Jeg har kjøpt meg et nytt 6600GT kort for noen uker siden og nå har jeg bare 2 spill innstalert. WoW og The Chronicles of Riddick. I dag når jeg prøvde sist nevnte, kom det en god del artifacts etterhvert. Har stilt ned grafikken en god del og temperaturen ligger i overkant av 70 grader når jeg spiller (45 idle). Driveren er en fra nVidia sine sider, versjon 67.03 pga med den nyeste så funket nesten ingen ting. Hva kan dette skyldes? WoW funker fint. (Bildet er kanskje ikke et så veldig godt eksempel men det vises godt nå jeg snur meg og ser mot lyset og slikt. Endret 13. mars 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Kan være varmen... jeg har problemet med blinkende/forsvinnende teksturer , skikkelig irriterende. Hadde ingen problemer med Doom ]|[ eller noen andre spill med samme oppsett though. Og skjermkortet mitt i de andre spilla blir ikke fullt så varmt som med Riddick av en merkelig grunn. Ganske kjedelig... Kjøp flere vifter, eller evt vannkjøling til GPU =) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 eller kansje gjøre det enkleste som oftes funker og installere driveren på nytt, eller kansje installere en ny driver. Merk, avinstaller den driveren du har nå FØR du installere en ny! Derimot får du en "ren" ny installering. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Har du Shader mode på 2.0 eller på 2.0++? Vist det er på 2.0++ så sett den ned på 2.0 for å ungå låg fps. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Har du Shader mode på 2.0 eller på 2.0++?Vist det er på 2.0++ så sett den ned på 2.0 for å ungå låg fps. Jeg har satt den ned til 2.0. Det virker som artifactsene kommer etter 5. min... Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 varme seff, hvorfor prøver du ikke å åpne opp vinduet og la det bli 0 grader i rommet ca, med åpent kabinett og en bordvite som blåser rett inn, få rda artifacts da, ligger problemet ett annet sted. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 varme seff, hvorfor prøver du ikke å åpne opp vinduet og la det bli 0 grader i rommet ca, med åpent kabinett og en bordvite som blåser rett inn, få rda artifacts da, ligger problemet ett annet sted. Det er ca. 20 grader på rommet og kabinettet står åpent.....kortet kommer opp i nesten 70 grader når jeg spiller....men er det så mye da? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Det er ca. 20 grader på rommet og kabinettet står åpent.....kortet kommer opp i nesten 70 grader når jeg spiller....men er det så mye da? Med mitt kort så får jeg artifacts ved rundt 62-65 grader ca i Riddick... Har X800XT PE. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Det er ca. 20 grader på rommet og kabinettet står åpent.....kortet kommer opp i nesten 70 grader når jeg spiller....men er det så mye da? Med mitt kort så får jeg artifacts ved rundt 62-65 grader ca i Riddick... Har X800XT PE. Ok, da kan det nok være det ja. Det er ganske varmt i kabinettet for tiden, for det er såpass lite. (Har satt all hw'n inn i et lite et for å ta med på TG). Men skal nok få inn en vifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå