Vegar01 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg har i det siste opplevd at det til tid og stadighet popper opp et Command-Line vindu helt fra ingenting. Det skjer sånn rundt to ganger i timen, og vinduet forsvinner så raskt at det er umulig å lese eller se noe av det. I seg selv virker ikke dette som et stort problem, men det er ganske irriterende f.eks når jeg spiller og dette vinduet kobler vekk spillet og går ut i Windows igjen. Jeg har sjekket maskinen for virus (ja, med oppdatert Norton), og for Spy-Ware med Ad-aware, men dette har ikke gitt noen resultat. Jeg vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne med å lete etter problemet... Noen forslag? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hos meg skjer det der av og til når Norton AV's LiveUpdate oppdaterer virusprogrammet. Under installeringen av disse oppdateringene spretter det noen ganger frem et kommandolinjevindu i et lite millisekund - slik du beskriver det Lenke til kommentar
Vegar01 Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Ja, det kan se ut som det er Norton som gjør det... Vedlagt bilde viser at det ihvertfall er noe Symantec-greier. Noen måte å få slått dette av på? Det kommer så ofte at det er en plage, liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå