Deadringer Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg har et ati radeon 9200SE som du kan kjøpe gir du meg mailen kan vi diskutere pris og andre ting over mail. 9200se er et MEGET svakt kort! 9550 gir dobbelt så god ytelse! Lenke til kommentar
lasus Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 http://www.techpowerup.com/atitool/ du kan og laste ner ati tool og så overklokke det !! Det funka fint oss meg !! Men jeg synst du bør satset mer på skjerm kort,du kunne kjøpt en litt mindre harddisk foreksempel,for ein 200gb harddisk koster 800 hundrekr ,en 80 gb harddisk koster nåkk litt mindre og da har du litt mer igjen tilskjermkort!! Eller så kan du gjøre slik som meg ,LÅNER av foreldra og betaler tilbake den gang du har råd Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 lastet ned de programmet no, men kan de skade skjermkortet om eg klokker de? hvor mye kan eg maks klokke de Lenke til kommentar
lasus Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 lastet ned de programmet no, men kan de skade skjermkortet om eg klokker de? hvor mye kan eg maks klokke de det spørs,men kor raskt er kortet ditt de ( står i ati toolen core/memory) du kan klokke det så langt til det kommer artifacts ( flimring og prikking i spill eller benchmark programmer) men eg trur du kan ta det litt høyere og når det er artifacts( akkurat det har ikke eg peiling på,lærte litt om det i går ! om artifacts altså !) Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 jaja, tror ikke eg klokker det endå, skal skaffe meg litt mer info om klokking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå