Gå til innhold

skjermkort under 500

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

e ikke millionær heller ;) har tenkt å bruke 500 på nytt kabinett og 850 på harddisk og 3-400 på mer ram , då kan eg ikke bruke mange penger på skjermkort. eg e bare 16 år med lite stipend så du vil ikke anbefal et 128 skjermkort under 500 klassen

Lenke til kommentar

Du bør kanskje sjekke bruktmarkedet. Her om dagen så jeg geforce4 ti4600 128mb til under 500kr på demoavdelingen på www.komplett.no De har ikke sånne kort der for øyeblikket men om du sjekker noen dager fremover kan du slå til når det byr seg.

Ti4600 er mye bedre enn radeon9250, og skal du kjøpe deg radeon9250 kan du like greit vente da mx440 ikke ligger langt etter i ytelse. Noen vil nok si at 9250 har directx 8 støtte osv, men det er forts. ikke verdt å bytte med mindre du kjøper noe dyrere.

Endret av nag-sinn
Lenke til kommentar

Den prisklassen du legger deg i gjør du absolutt lurest i å finne deg et brukt skjermkort.. Lurer du på hvor mye kortet du har sett deg ut sånn grovt sett yter, kan du ta en titt i et veldig bra referansepunkt; skjermkorttabellen som ligger her på forumet. Den er et ypperlig sammenikningsmedium. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...