Gå til innhold

Når kommer sesong 4 av 24 på TV i norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stemmer det. neste episode kommer onsdag tror jeg.

24 går på mandager i statene.

Jeg mener de 12 første episodene som har blitt sendt i USA har vært bedre enn de 12 første i Sesong 3. Mye mer action med en gang

Jeg er litt uenig i det. Etter å ha sett de 12 første episodene så syns jeg det er den dårligste sesongen til nå. Greit nok at det er action i begynnelsen, men hele greia begynner å blir altfor forutsigbart. Det bør ta seg veldig opp hvis dette ikke skal bli kjedelig. Men det er kanskje fordi jeg begynner å bli lei av terrorister som skal tilintetgjøre usa og at Jack Bauer alltid overmanner alle på egenhånd nesten som McGyver. :!:

Jeg digger fortsatt 24 men det er ikke like spennende lenger syns jeg. I år er det faktisk en annen serie som er bedre etter min mening, nemlig Lost.

Lenke til kommentar
Stemmer det. neste episode kommer onsdag tror jeg.

24 går på mandager i statene.

Jeg mener de 12 første episodene som har blitt sendt i USA har vært bedre enn de 12 første i Sesong 3. Mye mer action med en gang

Jeg er litt uenig i det. Etter å ha sett de 12 første episodene så syns jeg det er den dårligste sesongen til nå. Greit nok at det er action i begynnelsen, men hele greia begynner å blir altfor forutsigbart. Det bør ta seg veldig opp hvis dette ikke skal bli kjedelig. Men det er kanskje fordi jeg begynner å bli lei av terrorister som skal tilintetgjøre usa og at Jack Bauer alltid overmanner alle på egenhånd nesten som McGyver. :!:

Jeg digger fortsatt 24 men det er ikke like spennende lenger syns jeg. I år er det faktisk en annen serie som er bedre etter min mening, nemlig Lost.

LOSt er altfor treigt. Ingenting skjer jo! :ermm:

Altså hvor gåsehud fikk du ikke da....

Spoiler-alert

Tony stormet inn i den garasjen og reddet Jack og Audrey da de hadde tomt magasin?

Lenke til kommentar
LOSt er altfor treigt. Ingenting skjer jo!  :ermm:

Helt enig! Det skjer nesten ingenting på LOST.

Som en kompis av meg sa: "Det skjer jo mer i postkassa enn på LOST..."

Ja fy faen. Jeg har prøvd å titte på det men etter sånn 10 minutter smyger jeg tilbake til godstolen og ser på 70's show eller 24 foran pcen.

Lenke til kommentar
LOSt er altfor treigt. Ingenting skjer jo!  :ermm:

Helt enig! Det skjer nesten ingenting på LOST.

Som en kompis av meg sa: "Det skjer jo mer i postkassa enn på LOST..."

Ja fy faen. Jeg har prøvd å titte på det men etter sånn 10 minutter smyger jeg tilbake til godstolen og ser på 70's show eller 24 foran pcen.

synest lost er spenende eg

Lenke til kommentar

Enig, mange mener lost er så f. bra, greit det var oki kult og til dels spennende, og jeg har sett ep. ganske sammenhengende, lasta ned alle å satte meg ei helg å så de. Mener at 24 fortsatt er mer spennende, lost kan plutselig hoppe til en annen person i serien mens vi engentlig vil se hva som skjedde i den forrige, feks med den luka, gikk jo flere episoder fra de fant den til vi fikk se noe mer fra den. Og de monstrene er jo antalgelig bare oppforstret i fantasien til den lille mørke gutten. Trodde det skulle være en slags "sannsynlighet" i serien, men det er jo egentlig bare scifi. Akkorat som med xfiles så får vi vel aldri vite hva som egentlig skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...