Gå til innhold

Når kommer sesong 4 av 24 på TV i norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Day 4: Eighteen months after the conclusion of Season 3, CTU has a new leader, Erin Driscoll, a steely government agent who made firing Jack one of her first priorities.

After the explosion of a commuter train, Jack, who is now working for Secretary of Defense James Heller and also is romantically involved with Heller's married daughter, Audrey Raines, suddenly finds himself heading back to CTU for a meeting with Driscoll. Jack believes that the train explosion is a prelude for bigger things to come and as this day unfolds, he finds that his instincts are right.

Håper det blir like spennende som de 3 første sesongene...

Lenke til kommentar

Joa, sesong 4 er bra den, akkorat som de forrige sesongene, men vil faktisk anbefale folk å laste ned alle ep. å se de ganske sammenhengende, det gjorde jeg med de 2 første sesongene, mye artigere å bedre flyt enn å sitte å vente i en uke.

Lenke til kommentar
Joa, sesong 4 er bra den, akkorat som de forrige sesongene, men vil faktisk anbefale folk å laste ned alle ep. å se de ganske sammenhengende, det gjorde jeg med de 2 første sesongene, mye artigere å bedre flyt enn å sitte å vente i en uke.

Ja, og på TV2 sender de sikkert bare èn episode i uka, og da kan det vere litt problematisk å huske diverse detaljer om ting som har skjedd hvis man har mye som surrer rundt i hodet...

Men med nærmere ettertanke så sendte vel TV2 2 episoder i uka under sesong 3, eller husker jeg feil nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...