uranus Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Heisann alle barn og datainteresserte unge voksne. Jeg har et problem på www.ludrio.com. Nyhetssystemet jeg bruker er det annerkjente AJ-Fork systemet som er en modefisert versjon av Cutenews. Det står i readme osv. at det skal brukes <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8"> . Dette skaper et problem fordi at selvom æ ø å vises korrekt i nyhetene, så vises æ ø å feil på høyre/venstre side av designet, f.eks i "siste fra forumet". Dette er utrolig irriterende for oss og sikkert for våre besøkende, så jeg ber dere hjelpe meg. Hva kan jeg gjøre for at æ ø å vises korrekt i både nyhetssystemet og på resten av websiden? Jeg ønsker ikke å bytte nyhetssystem. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Du har 1255 innlegg, så det er ingen nåde. Omgåelse av treordsregelen belønnes med stengt tråd. Rapportert. Endret 13. mars 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Brudd på tre-ords-regelen = stengt tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg