fredrico Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Noen som vet hvordan eller hvor jeg kan se etter noen programz så jeg får låst opp sonevalget mitt på den bærbare? Den har faktisk vært alltid vært låst. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Hei fredrico! Om du nemner kva sone du tenker på (dvd sone? ) Og kva bærbar pc du har så er det lettare for folk å hjelpe deg. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 du får nok ikke låst opp valget igjen, mem du kan kansje gjøre den sone fri. Ikke alle dvder tillatter dette, men det finnes prog som gjør den sonefri til du booter nestegang. Jeg kan sende deg dette hvis du vil...(priv meld.) Lenke til kommentar
tk-428 Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Forsøk her: http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/ eller her: http://regionhacks.datatestlab.com/default.htm Lenke til kommentar
Destro Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Jeg tror også det fines et eller flere programer som lurer dvd programet til å tro du har rett dvd Jeg har et hjemme men jeg har ikke prøvd det kan komme tilbeke til det senere ikveld. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Nytter ikke å lure softwaren hvis hardwaren stritter imot... Du må sannsynligvis flashe firmwaren på DVD-spilleren, så de linkene litt lenger oppe vil jeg tro er nyttige :wink: Lenke til kommentar
fredrico Skrevet 1. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2002 Thanks!! Jeg prøver linkene og tipsene. Må bare hjem til den bærbare (paradoksalt nok :smile:. Hvis jeg flasher firmwaren, kan jeg bare bruke DVD`er uten regionkode da? Lenke til kommentar
Gutefante Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Kan jo prøve DVD Genie :smile: nyeste (trur eg) kan lastes ned her. [ Denne Melding var redigert av: Gutefante på 2002-07-01 11:38 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå