DesertGlow Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 TEST: ABIT Fatal1ty AN8 Fatal1ty AN8 er utvilsomt et av hovedkortene det har knyttet seg mest forventninger til den siste tiden. Når ABIT pryder seg med navnet til verdens beste dataspiller legges utvilsomt lista høyt. Les artikkelen her Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 hvem er Fatal1ty? og er han god i pacman? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Har er vel god i Painkiller... Frista meg ikke i det hele tatt det kortet dær.... Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Fatal1ty er en overhypa amerikansk (Med trykk på det siste) CS spiller, som er en av de få i verden som er sponset for og reise rundt og spille.... Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Fatal1ty er en overhypa amerikansk (Med trykk på det siste) CS spiller, som er en av de få i verden som er sponset for og reise rundt og spille.... Han er ikke akkurat spesielt god i cs da... Han e nok best i 1on1 spill.. som Doom 3 og Painkiller.. Regnes som verdens beste gamer... (ikke av meg) Avit putter vel navnet hans på HK sine i håp om å få soldt mer.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 han er vel ikke best på tekken 4, pro evolution soccer 4 og great giana sisters? hvis ikke er han ikke pr. def. verdens beste gamer, uten å konkretisere det nærmere. skulle stått litt om det der i artikkelen synes jeg, en avklaring Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Fatal1ty er en overhypa amerikansk (Med trykk på det siste) CS spiller, som er en av de få i verden som er sponset for og reise rundt og spille.... Var ikke så lenge han spilte cs, han er originalt en quake spiller, som sammen med Destrukt gikk over til cs og kom seg fort opp i toppen, fatal1ty spiller nå painkiller. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 µGuru suger. Når skal folk innse det? Lenke til kommentar
Viewety Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Noen som vet hva maks spenning på minne prosessor & chipsett er på kortet? Lenke til kommentar
tyan Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Så støy er liksom ikke viktig for gamere? Makan til tull!! Skal man høre det som skjer rundt en er det greit å ikke ha en buldreboks som overdøver alt annet. Jeg bruker et par eldre åpne Sennheiser når jeg spiller og de slipper inn lyden rundt. Det å bruke et navn på en gamer på et hovedkort blir vel som å bruke navnet til en kjent gitarist på en gitar eller en idrettsutøver på et par sko. Men å snakke om verdens beste gamer blir latterlig. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Grei test Quoter en fyr fra XS: You gotta laugh at Abit folks. They are making gadgets. They put up this VDimm to 2.8V and then they are giving you this plastic assembly to cool memory. Cool from what, summer heat? :!: Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hva trenger man 2 nettværks kontrollere til? Lenke til kommentar
Mr.Hamburger Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hvis noen er interessert: Fatal1ty Det hovedkortet ser da greit ut hvis de ikke hadde tatt betalt for navnet Fatal1ty. Personlig kjøper jeg heller et annet hk med litt mer stash på. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Uinteresant, finnes trolig langt bedre hovedkort på markedet, dette kortet blir vel kun for veldig intereserte. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 ergo merkevare horer... for jeg kan ikke se at det byr på særlig bedre ytelse elns? Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Et hovedkort som oser "taper" allerede i navnet er vel alene grunn til å vike unna? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hadde egentlig forventa mer av det kortet. En annen ting er at jeg trodde de to viftene blåste inn, og ikke sugde luften ut. Man kjøler jo ikke noe særlig ve¨d å suge, og det er jo kjøling man trenger ved dette området. Har selv Abit AA8 3rd eye S775 som er nesten samme kort, bare uten vifter over ram og bak der. Jeg sliter med varme på ved siden av CPu ved overklokking da jeg har vannkjøling. Blir ikke noe særlig kjøling av mosfets og slikt rundt CPU da Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 han er vel ikke best på tekken 4, pro evolution soccer 4 og great giana sisters? Great Gianna Sisters er et genialt spill!!!! Spilte det senest i går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå