nordin Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Kjøpte komponenter og satte sammen min nåværende PC i juni 2003. Har surfet, spilt og redigert uten problemer, men ønsker nå å oppgradere litt. Jeg er usikker på om jeg bare skal oppgradere, eller om jeg skal selge PCen min og heller satse på en ny. Asus A7N8X hovedkort AMD XP 2400+ Geil 512mb ram PC2700 Ati Radeon 9600 Seagate HDD 120 gb 8mb cache Chiftech kabinett med 350w strømforsyning. Vifte (up to XP 2700) inkludert. Hvor mye kan jeg få for denne PCen, og hva bør jeg eventuelt oppgradere? Bruker PCen mest til spilling og redigering. Aner ikke om hovedkortet er bra eller dårlig, og om dette har inflytelse på noe som helst. 512mb ram tror jeg at jeg klarer meg fint med. Endret 13. mars 2005 av nordin Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 2500-3000 kanskje. Hvis du skal oppgradere, så anbefaler jeg heller at du begynner fra begynnelsen igjen. Hvis du hovedsaklig bruker maskinen til redigering, så anbefaler jeg at du bygger en pc med socket 478. Hvis du skal selge noen komponenter, og ta vare på noen andre, for at det skal bli billigere for deg ved oppgradering, så ville jeg tatt vare på harddisken og kabinettet. Ikke noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå