nordin Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Overtok et business-abonnement for fattern i mai i fjor da jeg fikk en Nokia 3200. 130kr i mnd er alt for mye å betale i fast avgift for en 16-åring. Er nå på utkikk etter både ny mobil og nytt abonnement. Krav/ønskes: - Radio - Kamera - Bra fargeskjerm - Lommelykt/lys - Greit med kapasitet. E-mail og MSN-mulighet hadde vært fint. - Grei og enkel wap. - Maks 70kr i månedspris. - OK design. Er det mulig å lage en miks av disse "ønskene" til en overkommelig penge? Det er selvsagt ikke noe krav å få alle disse oppfylt, men flest mulig hadde vært bra. Noen tips? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hva med disse? de har kanskje ikke den beste skjermen, men radio, og kamera, 6230 har også minnekort! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg ville nok tatt en ekstra titt på K700 hadde jeg vært deg her Den får du nok ganske så billig med abb. nå etter hvert. Knallgod telefon! har alt du ber om ++ Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Vanskelig å få tak i telefoner med lommelykt i dag. Særlig hvis du har de krava der. De jeg vet om er 3200 og 5140, som bgge har lommelykt og ikke stort mer. Men er du ute etter en telefon med lys, kan jeg anbefale deg CX70! Den har noe som heter dynamisk lys man kan sette til å blinke når du ringer, spiller, standby, melding, wap alt mulig. Den har ikke radio da... Spørs også om du får lasta opp msn til den. E-post funker. Skal du ha msn på telefonen din, må du ha en Symbian tror jeg... Spørs om de kryper under 1300 med abo... Billigste symbianen jeg vet om er....(tenke).... 6260? Den koste rikke så mye lenger. Kan sjekke prisguiden for deg... REttelse: SX1 er nok den billigste symbiantelefonen per dags dato, men pass på, det er en grunn til at den er så billig... Dine krav og mine påstander/svar: - Radio : skulle jeg mene, den har mp3 og minnekort - grei erstatning - Kamera - ja, VGA, tar sånn passe fine bilder - Bra fargeskjerm - 176x220, noen sier den er litt blass, men det er ikke mye - Lommelykt/lys - nei - Greit med kapasitet. E-mail og MSN-mulighet hadde vært fint. - denne har symbian, altså kan man laste ned alt mulig - Grei og enkel wap. - aner ikke, har ikke prøvd å wappe med den - Maks 70kr i månedspris. - den koster 2000 uten abo, så det skulle nok gå - OK design - nei, så hardt!, er hva jeg mener. Denne er av de mindre pene telefonene på markedet. Fargen er fin, men den har lite detaljer og nummertastene er plassert på sia av skjermen mens navigeringen foregår under. Bedøm selv. Endret 13. mars 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
Erren Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 5140 er nok å få til under 1300,- med en månedspris på maks. 70 ja Den har lommelykt og passer til de som ikke er så kravstore, men det finnes bedre telefoner til den prisen, men lommelykt er jo ikke så vanlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå