kimp Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 vurderer å selge en gammel pc jeg har til overs og lurte på hvor mye jeg kan vente meg å få for denne. her er delene: hovedkort: msi k7t turbo prossesor:amd duron 900 mhz ram:256 lydkort:soundblaster live value skjermkort:sapphire radeon 9100 64 mb har et eldre et og jeg vil bli kvitt som er et geforce 2 mx 64 ram kort Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Tja, hadde ikke gitt så alt for mye for de delene der, kanskje 1000-1200,-? Eller var det å ta i? Skaff deg en skjerm av noe slag og selg med, så øker nok verdien med noen kroner til.. Lenke til kommentar
slez Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Denne begynner jo og dra på åra, 500-600kr. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering. Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien, brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt. Er du ute etter pris på din gamle pc, pc deler kan du opplyse om alder og event. hvilke delere det gjelder. Du trenger ikke prøve å presse inn alle delene hvor du etterspørr pris, men det kan være en fordel å legge inn de som du forventer vil ha høyest verdi. Døme: Selge-PC: AMD 1Ghz, 256MB RAM, 180GB HD mm. 3år Selge-deler: 2x256MB Noname RAM, 120GB HD Selge-PC: Dell P4 2.4GHz 3 år gammel Merk dog at dette er dømer, det en etterlyser er mer informasjon enn at du skal selge pc eller deler! Du er alltid tjent med et informativt emnefelt slik at de som event. kan hjelpe deg finner den. Minner forøvrig om forumreglene: Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg