zalat Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Ros: Bra side, designet er kult, bra med egen bruktmarked del, gode artikkler. Ris: Jeg er en av dem som har gta3 på win xp pro norsk. Finner ingen patcher under patchene jeg slik at jeg får kjørt spillet. Kanskje dere burde være litt raskere med å oppdatere nedlastingdelen. Den engelske patchen virker ikke under norsk os (i hvert fall ikke hos meg) Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Vi oppdaterer ikke lengre "Nedlasting"-delen. Vi tok den egentlig ned, men pga ønske her på forumet la vi ut den gamle lenken igjen. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Mail meg så kan du få den norske patchen til gta! Lenke til kommentar
zalat Skrevet 29. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2002 for noe griseri. hva er dette for en side? dere må oppdatere det som er oppe. Jeg har skaffa meg patchen men dere må oppdatere. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Quote: Den 2002-06-29 23:26, zalat skrev:for noe griseri. hva er dette for en side? dere må oppdatere det som er oppe. Jeg har skaffa meg patchen men dere må oppdatere. Hvorfor ikke? Det er ikke bare bare å oppdatere en slik seksjon som "nedlasting" ettersom vi ikke har noe automatisk pub. system som lagrer alt i en database. Alt må gjøre manuelt via HTML, og det er tidkrevende. Derfor valgte vi i sin tid å fjerne hele seksjonen. Men som Erik bemerker la vi ut linken igjen, fordi noen ønsket å ha alle de gamle patchene og filene tilgjengelig. Hvis det er motsatt mening om dette nå, så kan vi godt fjerne den igjen. Lenke til kommentar
zalat Skrevet 30. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2002 Dere trenger ikke fjerne det, det er greit som det er. Men det går kanskje ann å utvilke et php verktøy som gjør det enkelt å oppdatere. Den kan lagre info i en database som laster ut info til siden. Det skulle vel ikke være så vanskelig for dere å lage noe slikt hvis du skjønner hva jeg mener da! Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Quote: Den 2002-06-30 12:37, zalat skrev:Dere trenger ikke fjerne det, det er greit som det er. Men det går kanskje ann å utvilke et php verktøy som gjør det enkelt å oppdatere. Den kan lagre info i en database som laster ut info til siden. Det skulle vel ikke være så vanskelig for dere å lage noe slikt hvis du skjønner hva jeg mener da! Det er ikke vanskelig hvis man kan PHP. Og for folk med grisepeil kan det kanskje være vanskelig å forstå hvorfor de som ikke har så peil også kan gjøre det. Hvis du har lyst til å helpe oss med dette er du hjertelig velkommen. Det må da settes opp en database (helst postgresql) i tillegg. Og den bør kunne utvikles videre i et fremtidig publiserings system. Tar du jobben? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå