Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med tråløs internett, tror jeg iallefall

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har et problem, jeg får så dårlig connection ifra routeren min til nettverkskortet mitt. Routeren står nede i kjelleren og jeg sitter oppe på loftet. Jeg får very low eller low signal strength og pappa som sitter i etasjen under meg dvs etasjen over routeren har alltid low signal strength. Dette synest jeg er veldig merkelig ettersom vi kjøpte den kraftigeste routeren på elkjøp og de kraftigeste kortene. Det jeg ergrer meg mest over er at jeg tror dette er grunnen til at jeg får lag spikes mens jeg spiller warcraft 3 på battle.net (se tracert)Andre opplysninger er under.

Nettverkskort :Belkin high-speed mode wireless g desktop network card

Router : Belkin router

Internett : ngt 768 kbit

tracert : tracertrtr4vl.jpg

håper dere kan hjelpe meg

Endret av rashka
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.

Jeg har et problem, jeg får så dårlig connection ifra routeren min til nettverkskortet mitt. Routeren står nede i kjelleren og jeg sitter oppe på loftet. Jeg får very low eller low signal

Flytt den opp en etasje da, du kan bruke denne så slipper du kabler:

http://komplett.no/k/ki.asp?sku=123507&cks=PRL

SMC EZ Connect Homeplug Kit 14 Mbps 2x Powerline to LAN Desktop Adapter

Lenke til kommentar
Heisann.

Jeg har et problem, jeg får så dårlig connection ifra routeren min til nettverkskortet mitt. Routeren står nede i kjelleren og jeg sitter oppe på loftet. Jeg får very low eller low signal

Flytt den opp en etasje da, du kan bruke denne så slipper du kabler:

http://komplett.no/k/ki.asp?sku=123507&cks=PRL

SMC EZ Connect Homeplug Kit 14 Mbps 2x Powerline to LAN Desktop Adapter

Det er vel det som er problemet, jeg har ikke mulighet for å ta den opp. der den må kobles på er nede :\ jeg har dratt den med en 10m kabel for å få bdre tikobling noen jeg forsåvidt har fiksa litt men jeg kagger fremdeles på battle.net noe som i grunnen er utrolig irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...