crim Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 hei! jeg er en ivrig cs-spiller, men har et lite farge problem.. vist jeg stiller høyt på gamma så blir smoken drit tjukk... og vist jeg stiller høyt på brightness så blir jeg flasha leeeenge. vist jeg har sånn mitt imellom så blir det får mørkt, sånn at jeg ikke ser folk. noen som vet hvor jeg kan laste ned farge profiler eller vet hvordan jeg kan stille så det blir bra?? tar gladlig imot alle svar Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Kan du si hvaslags hardware du har i maskinen? Har du nyeste driver til skjerm og skjermkort? Lenke til kommentar
crim Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 har amd athlon 3200, geforce fx5200, via hovudkort, og 1024 mbit ram har nyeste driverene til skjermkortet ja Lenke til kommentar
crim Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 skjermen er ganske gammel ca 4 år.. den er ganske mørk selv om jeg stiller på sterkeste på farger på skjermen.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Da er alt du kan gjøre å kjøpe en ny skjerm viss bilderørene er blitt dårlige. Har en gammel Hansol som har samme problem, og alt man oppnår ved å skru opp lysstyrke er å tynne ut fargene. Endret 13. mars 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 prøv 16bit's farger så blir ikke smoken så tjukk : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå