lasus Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Eg lurer på hvordan jeg overklokker cpuen,med programmvare,eg har leita men fant ikkje ,er det noen som vet om en plass jeg kan laste ner et overklokkingsprogramm,eg vil ikkje drive med noke inni biosen !! PÅ FORHÅND TAKK !!!! Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 På dine specs hadde du en Intel P4 3ghz. Tror clockgen skal støtte Pentium også, se her om du har hovedkort og brikke sett i denne listen Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 BIOS BIOS! d et erbest\lettest og klokke i bios da... Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Skulle ønske du hadde gitt litt mer info om hovedkortet ditt. Anbefaler deg å lese litt om overklokking generelt, og ta gjerne en runde på internett for tips og guide til hovedkortet ditt. Bios er tingen. Det er den eneste metoden jeg klokker P4 på. Det er i utgangspunktet ganske problemfritt. 1. Lås AGP/PCI på 66/33. 2. Sett rammene til 3:2 eller noe slikt, så det ikke er dem som stopper deg. 3. Øk FSB gradvis, og skjekk varmen regelmessig. Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Til venstre i margen så finnes en søkefunksjon.... Lik tråd 1 Lik tråd 2 Lenke til kommentar
lasus Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 det går ikke an med mitt hk,men eg har bestilt nytt ,men eg prøvde et programm som heter clock gen det funka fint,men den jikk jo ned til stock når eg hadde rastarta maskinen !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå