Gå til innhold

Nytt kabinett til under 1000,-

Anbefalte innlegg

Vel. Etter min smak, VELG LIAN LI! Jeg har hatt ThermalTake EN gang før! Det er no dritt.. Bestilte nettopp et Lian Li PC7SCAND_B (sort) til 795,- Riktignok uten vindu, men faen, vindu kan man bestille senere om man ikke gidder å lage selv, som jeg skal! :D Men det kabinettet jeg har nå, er det VÆRSTE jeg har hatt. Et raidmax! Det er det billigste CRAP'et jeg noensinne har hatt! PLAST overalt!

Lian Li is t3h r0x! :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er det noe jeg hater værre enn stygge, dårlige kabinetter, er det folk som mener Lian Li er The Absolute Shit, uansett pris og utseende. virker som om noen av dere i denne tråden er slik.

ja jeg er ganske enig at Thermaltake har hatt en del styggere og dårligere kabinetter enn dem har nå, selv om det er min mening. men å si at de nye kabinettene fra thermaltake (shark, tsunami, armor, og det er noen fler) er dårlig plast-shit, det er bare vås.

det er alu over hele. dørene på alle er heldekkende foran, og i børsta alu. også har de flesta av dem (om ikke alle) en blå LED som pynter alt fint opp. (nei ikkenoe fjortiss bling bling) har selv ikke denne LEDen kobla til grunnet PCn er på om natta (har Shark)

synes alle nye thermaltake kabinetter har mye finere front enn Lian Li. syns faktisk Lian Li er ganske kjedelig, er jo den samma fronten overalt. men fronten på Tt derimot, den er noe å skryte av. skiller seg litt ut også.

men hey, jeg rakker ikke ned på Lian Li. jeg ser fortsatt på den produsenten som en som leverer stilrenhet og kvalitet. men i det siste har blandt annet Tt kommet seg godt opp med kvalitet, og etter min mening forbi Lian Li's ensformige front.

prisforskjellen er ikke så stor som den en gang var. nye Tt kabinett koster faktisk en del.

Lenke til kommentar
Vel. Etter min smak, VELG LIAN LI! Jeg har hatt ThermalTake EN gang før! Det er no dritt.. Bestilte nettopp et Lian Li PC7SCAND_B (sort) til 795,- Riktignok uten vindu, men faen, vindu kan man bestille senere om man ikke gidder å lage selv, som jeg skal! :D Men det kabinettet jeg har nå, er det VÆRSTE jeg har hatt. Et raidmax! Det er det billigste CRAP'et jeg noensinne har hatt! PLAST overalt!

Lian Li is t3h r0x! :love:

kjøpte et sånt selv i påsken og jeg er STORFORNØYD.

det følger faktisk med støvfilter i front også. :love::love:

Lenke til kommentar

Vel, nå har jeg fått Lian Li'en min. PC7B. Det eneste jeg ikke likte, var at det ikke fulgte med adapter-sak for å sette i 5,25-porten for CD-rom. Det hadde vært fint. Om en måned, ca, skal jeg bestille LCD-display fra Lian Li, samt en sånn CD-sak. Håper det blir pent. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...