samsungmobile Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg vil gjerne konvertere noen .avi/mpeg/mov/rm osv filer til .3gp så jeg kan ha dem på mobiltelefonen min, noen som vet et program jeg kan laste ned og bruke? Trenger ikke foreslå Itoo eller-hva-det-heter pluss et annet som en må registere seg på, for de funker ikke. Forslag mottas med stor takk. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Imtoo 3GP Converter kan gjøre alt det. Mer info + nedlastning finnes her: http://www.imtoo.com/3gp-video-converter.html EDIT: Ja du må registrere deg. Endret 13. mars 2005 av ^kissa^ Lenke til kommentar
samsungmobile Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Og betale 30 dollar? Nei takk.... eller ett annet GRATIS program?!?! Endret 22. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
TheMogul Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg har programmet, men får ikke til å stille inn på lydkvaliteten. Har valgt mpeg-4 videocodec med GOD oppløsning. MEN, opplevelsen strupes ned ved at jeg ikke kan endre på valget som begrenser lyden til AMR narrowband audiocodec på 8000Hz _mono_ Hvordan får jeg valgt en annen audiocodec? Lenke til kommentar
brrah Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Nokia Multimedia Converter Pro v2.0. Tror dessverre det koster penger. Vet ikke dette av grunner keg ikke kan si her. Edit av Arehei: Fjernet deler av innlegget. Man vil selvfølgelig at trådstarter skal skaffe seg programmet via Nokia eller autorisert forhandler. Endret 12. april 2005 av arehei Lenke til kommentar
Werable Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 "mpegable X4 live" er et bra program. Eneste kjipe er at du får en sånn forb***a reklamebanner oppe i venstre hjørnet på filmklippet du konverterer... Ser at du har en Samsung mobil, kan jo også bruke den multimediaspilleren du får med i "Nokia PC Suite" Kan lastes gratis ned fra Nokia sin side. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Du kan få Imtoo gratis Har lastet det ned selv, og i demoversjonen kan du kostnadsfritt kovertere filmer på opptil 5 minutter Funker knall Endret 22. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Programmsnakk: Flyttes. Lenke til kommentar
Jome Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Har du Nero, så gjør Nero Recode en god jobb: http://recode.spawnweb.dk/ Lenke til kommentar
rmon Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Kan man spille av MPEG-4 (avi) på 6230i?? Evt. installere noe software Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Kan man spille av MPEG-4 (avi) på 6230i?? Evt. installere noe software Nei, man kan ikke spille av avi formatet på 6230i. Men du kan konvertere avi filen til 3gp, så funker det knall. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Et annet forslag er "sorenson squeeze" fra www.soronson.com, den er ikke spesiellt beregna på .3gp, men lager .mp4 som vel bør være kompatible? (samma?) Her kan du også lage quicktime, realmedia, mpeg, windowsmedia, flash movie/video, mp3 og sist med ikke minst mp4 av "alle" andre formater! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå