Frohman Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) hører ikke forskjell på noe av det eg Godt poeng...! Og hvorfor er dette et godt poeng? Bare fordi du ikke liker trance? Dette er bare helt usaklig... Klart man "hører forskjell". ...Eller kanskje ikke ...for en person som ikke har peiling på musikk. Liten peil på musikk?! eller er det trance du mener? Trance er ikke musikk, trance er bass (med litt zynth) som er laget for dansekåte fjortisser! Ja har lite peil på trance hvis du vil vite det! Men det jeg har skrevet litt lengre opp, det vet jeg! Edit: Fikset på et par ting så det skal være mer logisk! Endret 15. mars 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 å musikk, eller trance. Trance er ikke musikk, trance er bass (med litt zynth) som er laget for dansekåte fjortisser! Ja har lite peil på trance hvis du vil vite det! Death/Black Metal er laget for 15 år gamle gotere som sliter med å få seg dame, og drikker blod og tilber satan. Ja, jeg har lite peiling på hva jeg nettopp sa. Blir bare litt (egentlig ganske) oppgitt. Vær så snill å steng denne &%!%!¤#/¤ tråden, NÅ! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 å musikk, eller trance. Trance er ikke musikk, trance er bass (med litt zynth) som er laget for dansekåte fjortisser! Ja har lite peil på trance hvis du vil vite det! Death/Black Metal er laget for 15 år gamle gotere som sliter med å få seg dame, og drikker blod og tilber satan. Ja, jeg har lite peiling på hva jeg nettopp sa. Blir bare litt (egentlig ganske) oppgitt. Vær så snill å steng denne &%!%!¤#/¤ tråden, NÅ! Faktisk si at jeg er helt enig med deg! Black metal er helt grusomt! Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Liten peil på musikk, eller trance. Trance er ikke musikk, trance er bass (med litt zynth) som er laget for dansekåte fjortisser! Ja har lite peil på trance hvis du vil vite det! OK, for det første: Når du selv sier at du har "lite peil på musikk, eller trance", hvorfor kommer du da med et innlegg? Det blir like dumt som å f.eks svare på en tråd der forfatteren spør om han bør kjøpe et ASUS A8N-SLI Deluxe HK, med "Jeg har ikke peiling, men alle ASUS hovedkort suger!" Blir oppgitt, jeg også... *Tungt sukk* Du kan ikke komme med sånne påstander! Trance, er musikk, enten du liker det eller ikke. Endret 15. mars 2005 av Leet-Pete Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Faktisk si at jeg er helt enig med deg! Black metal er helt grusomt! Jeg vet ikke hva du hører på, men jeg reknet bare med at du hørte på Black/Death Metal, for det gjør jo "alle" andre her... Kommer sikkert til å få stein kastet etter meg for denne... Endret 15. mars 2005 av fragmaster Jay Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Trance, er musikk, enten du liker det eller ikke. Rettelse: Trance er musikk, og du bør like det! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Når du selv sier at du har "lite peil på musikkBurde vel ha fyrt på et utropstegn og et spørsmålstegn der, la meg ta det fra starten. "Lite peil på musikk?! eller er det trance du mener!" det var vel det jeg egntlig mente. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg vet ikke hva du hører på, men jeg reknet bare med at du hørte på Black/Death Metal, for det gjør jo "alle" andre her... Nja.. Tror det er fordi det ikke finnes en stor samletråd for ekstrem metal som det gjør for hiphop og trance. Men det er selvsagt enkelte metaltryner som bare MÅ preike metal i hver bidige tråd her Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Når du selv sier at du har "lite peil på musikkBurde vel ha fyrt på et utropstegn og et spørsmålstegn der, la meg ta det fra starten. "Lite peil på musikk?! eller er det trance du mener!" det var vel det jeg egntlig mente. Likevel; Du kan ikke påstå at trance ikke er musikk! Det er bare tull... Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Her ser vi klart å tydelig at folk har diverse forklarings-problem. Her i denne tråden finnes _ingen_ klare og gode argument på hvorfor trance er dårlig. Selvfølgelig finnes det sanger som er dårlige, men det finnes virkelig i alle sjangere! Til de som ikke liker trance, hvorfor kan ikke dere på en saklig og skikkelig måte forklare hvorfor ikke dere liker trance? Det er trossalt derfor denne tråden kom? Denne tråden er dårlig og lite informativ, men den kunne vært mye bedre hvis folk faktisk svarte på trådstarterens spørsmål. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 I mine øyne stiller metal og trance like lavt. Men de er to såpass forskjellige sjangere at de kan ikke sammenlignes, det er rett og slett smak og behag. Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 I mine øyne stiller metal og trance like lavt. Men de er to såpass forskjellige sjangere at de kan ikke sammenlignes, det er rett og slett smak og behag. En som forstår! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Egentlig så kan alt sammenlignes. Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Her ser vi klart å tydelig at folk har diverse forklarings-problem. Her i denne tråden finnes _ingen_ klare og gode argument på hvorfor trance er dårlig. Selvfølgelig finnes det sanger som er dårlige, men det finnes virkelig i alle sjangere! Til de som ikke liker trance, hvorfor kan ikke dere på en saklig og skikkelig måte forklare hvorfor ikke dere liker trance? Det er trossalt derfor denne tråden kom? Denne tråden er dårlig og lite informativ, men den kunne vært mye bedre hvis folk faktisk svarte på trådstarterens spørsmål. Du har rett: Denne tråden er dårlig, og lite informativ (..egentlig ikke informativ i det hele tatt), men hvorfor kunne tråden vært mye bedre hvis folk svarte på trådstarterens spørsmål? Du sier jo selv at tråden er dårlig og lite informativ, pluss at det eneste forfatteren av denne tråden spør om, er "Hvilken Trance-artist er verst?" Hva er vitsen med et sånt spørsmål? Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Har rapportert denne tråden. Den blir sannsynligvis stengt om ikke så alt for lenge... Denne tråden er jo søppel-post, og ser ikke noe poeng i å holde på tråden. Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Har rapportert denne tråden. Den blir sannsynligvis stengt om ikke så alt for lenge... Denne tråden er jo søppel-post, og ser ikke noe poeng i å holde på tråden. Bra! Har noen noe _BRA_ trance, er det bare å poste det her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 ALT og ALT for mye OT. STenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg