Gå til innhold

Hvilken Trance-artist er verst?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En kompis av meg kjøpte en ny trance cd, lurer på om det var dimmu borgir det sto, men altså det var det jævligste jeg noen gang hadde hørt. Jeg holder meg til 50 cent her altså.

Dimmu Borgir? :hmm:

Det er vel relativt fjernt fra techno og trance.

Jasså, så du er gangsta up in da h00d å hører på "fiddy"? :whistle:

Lenke til kommentar

Finnest masse bra trance, men det er diverre meir dårlig trance. Av alle stilartar eg liker så er Trance den med mest søppel. Sikkert fordi det er ganske lett å lappe saman ein låt.

Ein spesifikk artist har eg ikkje, men kan garantere at det ikkje er ein av dei som er på Topp 40 og radioen.

Lenke til kommentar
Fordi mange har den oppfatningen at det er "kult". :ermm:

hvis folk velger og ikke like/like musikk forde det er hva som er "inn" synte jeg synd på de. men jeg trur ikke det er slik det er. jeg trur det er det mange vil ha det til å være slik. hadde det vært slik hadde alle trance artister gått nedenom og under for lenge siden(i følge denne tråden)

Lenke til kommentar
Det virker som det er negativt å like musikk som andre ikkje liker her på forumet :dontgetit:

Det virker sånn på meg også. Det går i det minste an å holde negative kommentarer for seg selv når det er snakk om musikksmak, synes jeg... Jeg er ikke så veldig stor fan av Death/Black Metal f.eks., men jeg går ikke inn å tråder om emnet og spammer om at "Metal suger!!!!" osv. Sier ikke at noen har gjort det her, men det går an å holde sine meninger for seg selv av og til.

Lenke til kommentar
Med mange så sikter eg primært til metealheads og rockefans...

du må huske at man kan misslike musikk uten at det er mote. jeg har aldri likt jazz eller blues noe serlig, selv om mange jeg kjenner gjør det. jeg klassifiserer vel også gankse bra unger metalhead eller rock fan også.

men jeg syntes det blir for dumt å lage en post som handler om å håne andres musikk smak. selv om det ikke er så skrekkelig mange, så er det noen på forumet som liker trance også.

4 the record-jeg er ikke en av de, men det betyr ikke at jeg trenger like en slik post.

edit:

men det går an å holde sine meninger for seg selv av og til.

enig. det er hovedgrunnen til at jeg syntes denne tråden er idiotisk

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Hvorfor har du et inntrykk av at mange hater trance?

Fordi mange har den oppfatningen at det er "kult". :ermm:

Jeg spurte egentlig superseven, som skrev denne tråden. Enig med headcleaver (Skrevet 15/03/2005 : 16:25)! Man må jo høre på den musikken man selv liker, og om andre folk mener at trance er "kult", skal man ikke bry seg om det. Tror heller ikke folk flest gjør det.

headcleaver Skrevet 15/03/2005 : 17:41

du må huske at man kan misslike musikk uten at det er mote. jeg har aldri likt jazz eller blues noe serlig, selv om mange jeg kjenner gjør det. jeg klassifiserer vel også gankse bra unger metalhead eller rock fan også.

men jeg syntes det blir for dumt å lage en post som handler om å håne andres musikk smak. selv om det ikke er så skrekkelig mange, så er det noen på forumet som liker trance også.

4 the record-jeg er ikke en av de, men det betyr ikke at jeg trenger like en slik post.

Fullstendig enig! Bortsett ifra at jeg liker trance... :) Man må akseptere andres musikksmak, og stå for sin egen musikksmak. Ikke sleng dritt om en musikk-"sjanger", bare fordi du ikke liker den!

Lenke til kommentar
hører ikke forskjell på noe av det eg :dontgetit:

Godt poeng...! :thumbup:

Og hvorfor er dette et godt poeng? Bare fordi du ikke liker trance? Dette er bare helt usaklig... Klart man "hører forskjell". ...Eller kanskje ikke ...for en person som ikke har peiling på musikk.

Lenke til kommentar

Hvis jeg f.eks hadde posta en tråd ala denne, bare at jeg hadde skrevet noe dritt om all musikk innen rock-sjangeren, hadde jeg sikkert fått masse negative tilbakemeldinger o.l, pga at det ser ut som at det ikke er like mange som liker trance på hw.no (kan ikke si noe for sikkert, men...). Jeg har rapportert denne tråden, og mener det er spam, fordi det er ikke et poeng i tråden, bortsett ifra å sette trance i et dårlig "lys". Synes denne tråden bør slettes...

Lenke til kommentar

Herregud, jeg blir så lei meg når jeg ser sånne tråder. Hva er poenget med å kåre den dårligste? Hva får vi ut av det?

Det er jo mye bedre at vi snakker om dem vi syns er best? Er mye bedre for alle, kanskje noen til og med får noen nye favorittsanger og evt. artist.

Lenke til kommentar
Herregud, jeg blir så lei meg når jeg ser sånne tråder. Hva er poenget med å kåre den dårligste? Hva får vi ut av det?

Det er jo mye bedre at vi snakker om dem vi syns er best? Er mye bedre for alle, kanskje noen til og med får noen nye favorittsanger og evt. artist.

Ja, det er rett og slett trist. Og det sier jeg ikke fordi jeg liker trance. Men det er jo som du sier. Vi får jo ingenting ut av sånne tråder. Tror forfatteren (superseven) kjedet seg så mye at han/hun bare skrev noe "i farten" da han/hun laget denne tråden. Men det er ingen unnskyldning for å poste slike meningsløse tråder (hvis min "teori" stemmer). Det kan også hende at superseven postet dette bare for å få flere innlegg i 'Antall innlegg' og 'Innlegg per dag'.

Lenke til kommentar
men det går an å holde sine meninger for seg selv av og til.

enig. det er hovedgrunnen til at jeg syntes denne tråden er idiotisk

Jepp, derfor bør denne tråden stenges.

(skal være sagt at eg helt sikkert overdrev den motegreien... har noe med at eg er en del på et metalforum der det dessverre er en del folk som er slik (men ikke alle da))

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...