Dragon Hunter Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg sitter igjen med inntrykket av at mange her hater Trance. Alle Trance-artister som får en sang på VG-lista er glemt etter at de forsvinner fra VG-lista. Selv synest jeg Scooter er overkvalifisert til å bli kalt tidenes verste Trance-artist. Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hvis det i hele tatt kan kvalifiseres som trance, vil jeg si Dina... Norsk Vocal-trance; funker ikke i det hele tatt! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 hører ikke forskjell på noe av det eg Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 hører ikke forskjell på noe av det eg Godt poeng...! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Sjangerbashing = Teit. (Nei eg liker ikke Trance eg heller, men det er teit å dømme en hel sjanger, og eg respekterer at noen liker trance) Endret 12. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg sitter igjen med inntrykket av at mange her hater Trance. Alle Trance-artister som får en sang på VG-lista er glemt etter at de forsvinner fra VG-lista. Selv synest jeg Scooter er overkvalifisert til å bli kalt tidenes verste Trance-artist. er det bare meg eller er ikke scooter trance? jeg vil ikke kalle scooter trance... hva med å nevne noe som faktisk er trance før du disser en sjanger du vet null, niks om... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 er ikke scooter trance? x 10 Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg sitter igjen med inntrykket av at mange her hater Trance. Alle Trance-artister som får en sang på VG-lista er glemt etter at de forsvinner fra VG-lista. Selv synest jeg Scooter er overkvalifisert til å bli kalt tidenes verste Trance-artist. Som en kar over her sa så vil ikke jeg heller kalle Scooter for trance. Lite/ingenting av det man ser på VGlista er trance. Tror MANGE tar feil av hva som er trance og ikke. Her er tre(?) forskjellige sjangere som mange blander, og det er Trance, Dance og Techno. Og innen de sjangere er det flere undersjangere. Mange "fjortisser" disser trance fordi de tror det er kult. Det mener jeg bestemt, for hvem har ikke hørt : "Metallica RUUUUULER!!! TRANCE SUUUUUGER!!!" Og ja, jeg hører på Trance. Men jeg "låser" ikke meg inn i en sjanger som MAAAANGE andre her gjør. Jeg hører på musikk jeg liker uansett sjanger. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Bla bla blat. bla bla bla Og ja, jeg hører på Trance. Men jeg "låser" ikke meg inn i en sjanger som MAAAANGE andre her gjør. Jeg hører på musikk jeg liker uansett sjanger. Helt enig. Jeg hører på det som fenger rett og slett. Skulle dina kommet med en sang som fenget skikkelig hadde jeg hørt på den og ikke boikottet det på trass. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hva er vitsen med denne tråden? "Hvilken Trance-artist er best" hadde vært utrolig mer produktivt. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hva er vitsen med denne tråden? "Hvilken Trance-artist er best" hadde vært utrolig mer produktivt. What he said. ^^ Lenke til kommentar
Endre Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg hører ikke på trance, jeg bryr meg ikke om trance, hva som er verst bryr meg heller ikke. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg hører ikke på trance, jeg bryr meg ikke om trance, hva som er verst bryr meg heller ikke. Med andre ord så har du egentlig ikke et svar på tråden, hvorfor svarte du da? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Med andre ord så har du egentlig ikke et svar på tråden, hvorfor svarte du da? For å understreke at dette er en teit tråd. Har noen av dere som hater trance interesse av å diskutere trance? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Ah, da misforsto eg. (du kunne skrevet det! ) Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hvis det i hele tatt kan kvalifiseres som trance, vil jeg si Dina... Til og med jeg har fått med meg at Dina IKKE er trance. Det er dance såvidt jeg vet. Scooter er vel også langt unna å gå inn under trance-sjangeren. Men uansett: Sjangerbashing = Teit. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Med andre ord så har du egentlig ikke et svar på tråden, hvorfor svarte du da? For å understreke at dette er en teit tråd. Har noen av dere som hater trance interesse av å diskutere trance? ja, nettop derfor Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Selv synest jeg Scooter er overkvalifisert til å bli kalt tidenes verste Trance-artist. Scooter blir ikke glemt da. de har jo gjennomsnittlig hitter inne på vglista. Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Er Scooter trance? Noen av sangene til Scooter er trance, men ikke de som blir hitter. De er eurodance... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg