LuckyCh4rms Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) har lasta ner clockGen å lurer på hvor høyt jeg kan klokke skjermkortet mit? det er et readeon 9600XT Exstrem..... det er dette kortet! http://www.gecube.com/mbu/productCategory.php?proID=29 Takker Endret 12. mars 2005 av LuckyCh4rms Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 jeg ville vell heller ha brukt ATiTool. langt lettere å finne ut hvor langt du kan dra det. Epz. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 jeg ville vell heller ha brukt ATiTool. langt lettere å finne ut hvor langt du kan dra det. Epz. Hvordan bruker du AtiTool??? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Du overklokker ikke skjermkortet med Clockgen. Tenker du på AGP-frekvensen? Å øke den noe særlig over 66MHz fører stort sett bare til brent skjermkort, ikke noe mer... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Anbefaler RadLinker sammen med Omega drivere. Et annen program kan være PowerStrip. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg ville nok gått for ATI-tool. Det er enkelt, du kan lagre forskjellige profiler når du klokker, finne max core/mem samtidig som den sjekker for artifacts. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Bruk atitool, det klart beste for radeon korta... Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 ATi tool er ikke nå lett å bruke synes jeg! Kan noen forklare meg hva dette betyr!? Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Det betyr at hastigheten på core er 500 og at hastigheten på minne er 325. Så er det bare å stille på de 2 bryterne litt og litt, sjekke for artifacts, bare prøve seg fram til man får til en overklokk man er fornøyd med og er stabil. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) må si at jeg ikke har anelse når dett gjelder skjermkort! så kan dere deffinere "artifacts", "core". kan dere forklare hva disse brukers til,må si at jeg heller ikke skjønte mye av ati tool! Endret 1. april 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hvis du ikke skjønner noe av det er det beste å styre unna imo. Men hvis du ikke tar ting til etteretning. Artifacts er grafikkfeil som oppstår når skjermkortet ikke klarer å rendere grafikken riktig som følge av for mye varme, defekt kort eller for høye klokkehastigheter. "Core" er frekvensen på GPU. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 ok takk.. men jeg har et 9600 pro. har litt problemer med driveren av og til, skal jeg oppdatere den FØR jeg klokker? og hvor kan jeg laste den ned? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Alltid lurt å ha nyeste driver. Finnes på www.ati.com Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Alltid lurt å ha nyeste driver.Finnes på www.ati.com Må jeg avinstalere den driveren jeg har? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Kan være lurt, men det er ikke nødvendig om du allerede har ATI-drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå