Gå til innhold

Har jeg blitt juridisk eier for et abonnoment?


Anbefalte innlegg

moren min overtok sense go abonnomentet mitt for 2 år siden. I det siste har man jobbet for å flytte det over til bedriften.

Men, her kommer det som er interessant. På torsdag fikk jeg brev hvor jeg skulle overdra det til hun.

 

jeg fikk abonnomentet med faren min da sense startet opp i Norge. Nr ble gjort hemmelig etter en del sjikane for noen år tilbake. Så gav jeg kortet til henne, og skaffet meg Netcom selv.

 

Hvordan kan jeg ha blitt jurdisk eier når fakturane utstedes til min far, jeg er ikke kredittverdig for et slikt abonnoment og jeg bare har stått som bruker.

 

noen forklaring?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
moren min overtok sense go abonnomentet mitt for 2 år siden. I det siste har man jobbet for å flytte det over til bedriften.

Men, her kommer det som er interessant. På torsdag fikk jeg brev hvor jeg skulle overdra det til hun.

 

jeg fikk abonnomentet med faren min da sense startet opp i Norge. Nr ble gjort hemmelig etter en del sjikane for noen år tilbake. Så gav jeg kortet til henne, og skaffet meg Netcom selv.

 

Hvordan kan jeg ha blitt jurdisk eier når fakturane utstedes til min far, jeg er ikke kredittverdig for et slikt abonnoment og jeg bare har stått som bruker.

 

noen forklaring?

Rot? :!:

 

PM meg nummeret ditt så sjekker jeg :thumbup:

Lenke til kommentar
moren min overtok sense go abonnomentet mitt for 2 år siden. I det siste har man jobbet for å flytte det over til bedriften.

Men, her kommer det som er interessant. På torsdag fikk jeg brev hvor jeg skulle overdra det til hun.

 

jeg fikk abonnomentet med faren min da sense startet opp i Norge. Nr ble gjort hemmelig etter en del sjikane for noen år tilbake. Så gav jeg kortet til henne, og skaffet meg Netcom selv.

 

Hvordan kan jeg ha blitt jurdisk eier når fakturane utstedes til min far, jeg er ikke kredittverdig for et slikt abonnoment og jeg bare har stått som bruker.

 

noen forklaring?

Er du under 18 år kan du ikke stå juridisk ansvarlig for et abonnement.

 

Hvem som får faktura og står som bruker er irrelevant. Operatør har ikke lov å sette et abonnement over på deg uten ditt samtykke (les: underskrift)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...