Gå til innhold

hvilken telefon skal jeg kjøpe, trenger hjelp.

Anbefalte innlegg

Har solgt min nåværende telefon 6230.

Grunnet at jeg har klart å ta livet av 2 deksler, ved å få en sprukket skjerm.

Og at jeg så og si aldri bruker minnekortet og mediaavspilleren eller noe sånnt.

Men så er det jo sånn at, når jeg ikke har det.. kommer jeg til å savne det.. og har jeg det, bruker jeg det ikke.. så her har fornuften tatt overhånd.. og jeg har fått solgt telefonene for en akseptabel pris.

Men så lurer jeg på igjen om jeg skulle benytte sjansen til å teste ut Symbian eller ikke, eller om jeg skulle gå for en M65 som opprinnelig var planlagt å kjøpe.

Men så kommer jeg tilbake til at jeg har hatt M65, for vel 5-6 mnd siden. Men den telefonen jeg hadde (FW12) slet med en del problemer, som vanvittig treghet i menyene, den tiltet over til tider.

Men så kommer den faktoren igjen at jeg trenger også en telefon som tåler litt.. som tåler fukt, støv og støt. Men siden M65 er den eneste faktiske kandidaten til dette.

5140 er ikke ett alternativ med sin dårlige skjerm, for den har vel bare 4096 farger.. som er skandaløst dårlig.

Så da sitter jeg igjen med M65, men så kommer saken om at jeg allerede har hatt dårlige erfaringer med den..

Så ett spørsmål til M65 brukere med litt nyere firmware enn FW12, er den blitt bra nå?

En faktor som også er tilstede, er at Elkjøp har en M65 til 799 med djuice kontant.. og siden jeg ikke vet hvor lenge det tilbudet står ved lag.. så må jeg nesten bestemme meg snart.

Jeg er en liten "teknologi freak" som liker å teste nye ting.. men er f.eks en 6600 som er i min prisklasse 1500-2000 kr verdt det?

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare så det er sagt, 6600 OG M65 er 2 knall telefoner, jeg gikk fra M65 til 6600, siden jeg følte at jeg trengte minnekortet og blåtann..

Trenger du støtsikker mobil, er m65 absolutt det eneste valget ( før M75 kommer ) ..

Jeg hadde aldri større problemer da jeg hadde den, hvertfall ikke med FW12!

Lenke til kommentar

Jo. Det er sant..

Men det jeg kvier meg mest med å kjøpe en M65 igjen er alle problemene jeg hadde med den når jeg hadde den. Da var den riktignokk ganske ny på markedet, Og den tregheten og probleme jeg hadde vill jeg ikke ha igjen.

6600 er jo en ganske gammel telefon.. Hadde vært artig å prøvd symbian..

Lenke til kommentar

6600 er kanskje gammel, men så langt i fra utdatert! Faktisk, du får VELDIG mye telefon, til dagens pris.. Sx1 er kanskje billigere, men etter hva jeg har hørt dårligere skjerm og kamera.

6600 er absolutt en telefon som gir mye for pengene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...