Dahl Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Dette er en post hvor jeg poster spørsmål, og dere skal prøve å komme med riktig svar på disse. Spørsmål for øyeblikket: Ingen akkurat nå. Regler: Førstemann til mølla, den som svarer riktig først får poenget. Det gis 1 poeng for riktig svar, og 0.5 poeng for nesten riktig svar (med mindre annet er oppgitt). Det gis kun poeng for spørsmål postet av meg. Innlegg som er redigert vil det ikke bli gitt poeng for. Bruk av Google eller et annet form for oppslagsverk er ulovlig. Diskusjon rundt quizen er greit hvis ikke annet er oppgitt, eller hvis det ikke er noen spørsmål for øyeblikket. Idiotiske bilder og andre irritasjonsmomenter er ikke tillatt. Alt annet snakk skal i Siste Ordet 4. Godkjenning av riktige svar må gjøres av meg. Jeg styrer denne quizen, derfor gjøres alle avgjørelser av meg. Jeg tar gjerne i mot kommentarer/kritikk/ros, så lenge dette foregår på PM. Overtredelse medfører: Blir en eller flere av disse reglene brutt, vil brukeren bli disket for en runde. Ved flere overtredelser eller en alvorlig overtredelse kan man også bli disket for hele quizen. Du risikerer også å få en formell advarsel fra en moderator hvis du oppfører deg som en drittunge. Drittunger får +10%. Beklager disse strenge reglene, men det er nødvendig for å unngå at dette blir en chattetråd. Poeng etter spørsmål 134: ehs5: 15 Dingot0m: 13 bhsand: 8.5 psilocybe: 8 Nevnarion: 7 T.F.T: 7 Zethyr: 5 Musty: 4 Skurupu: 4 BaX: 3 PelsJakob: 3 svamp: 3 fredrikrb: 2 SteffyBoy: 2 Jan-Erik: 2 Frekkas: 2 |/|etallica: 1.5 Sovietpig: 1 superseven: 1 ZkedaR: 1 Den Røde Tsar: 1 johnny Bravo: 1 B|Real: 1 miCro: 1 Har du spørsmål, kommentarer eller lignende? Send meg en PM! Endret 13. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 1 hakke peiling 2= new breed? 3=anders and Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Nummer 3 er riktig sovietpig. Ett poeng til deg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 1. Blir denne tråden stengt? Hold reglene. Den eneste grunnen til at den skulle blitt stengt er at folk som deg poster poster som ikke har noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 1 - Blod, whitesprit og blåmaling? 2 - The massacre 3 - Anders And Oh so hard Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) 2: The Massacre 3:Anders And (Ja, den var sagt før ) Noo, ZkedaR var rett før meg. Endret 12. mars 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Nummer 2 er riktig ZkedaR. Ett poeng til deg også. Litt sen der ehs5. Alle sammen; kom gjerne med spørsmål! Endret 12. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Nummer 2 er riktig ZkedaR. Ett poeng til deg også. *Gnir seg i hendene og ler ondskapsfullt* Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Valgte ikke Norge akkurat de fargene i flagget fordi det var mange frie land som brukte rødt, hvitt og blått? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Valgte ikke Norge akkurat de fargene i flagget fordi det var mange frie land som brukte rødt, hvitt og blått? Gir deg et halvt poeng for den der. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Da sa vi oss ferdig med de tre innledende spørsmålene. 1. Frihet, likhet, brorskap. Fra den franske revolusjon. Halvt poeng til |/|etallica. 2. The Massacre, som ZkedaR sa. 3. Anders And, som sovietpig sa. Nye spørsmål: 4. Hvem vant 30km for kvinner i Holmenkollen i dag? 5. Hvorfor har bluetooth fått akkurat dette navnet? 6. Hva heter Trond-Viggos nye TV-program? Endret 12. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hadde det ikke vært bedre om den som svarer riktig først fortsetter med et eller flere spørsmål? Poeng er vel bare tull siden ingen kommer til å holde styr på det og at alle poster spørmsål samtidig blir det ikke noe morro av... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) 4: Marit Bjørgen 6: Viggo og Samfundet. Endret 12. mars 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Solid Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Du kan ikke gjøre Google ulovelig. Det er umulig å kontrollere det. Edit. Bluetooth visste jeg da. Ikke det at jeg krever et poeng. Endret 12. mars 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) 4 Marit Bjørgen 5 Svar sensurert av P-in-P på grunn av googling... 6 Viggo og Samfundet Google er vennen min ja Edit: Så ikke regelen mot google Endret 12. mars 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Du kan ikke gjøre Google ulovelig. Det er umulig å sjekke det. Det er sant, men det er jo ikke noe gøy å jukse. Forøvrig setter jeg pris på om du tar ting som dette i en PM neste gang. P-in-P's svar telles ikke fordi han brukte Google. :!: Redigere bort svaret? ehs5 får to poeng for nummer 4 og 6. Endret 12. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 P-in-P's svar telles ikke fordi han brukte Google. :!: Redigere bort svaret? Done Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Flere spørsmål! 5: Pga. den gamle danske kongen som het Harald Blaatand var den som førte sammen norge og danmark. Bluetooth ble sett på noe som førte mobilen og datamaskinen sammen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Andre runde ferdig, og hs5 gikk av med alle tre poengene. Jeg mistenker googling. Dette var det jeg hadde som svar: 4. Marit Bjørgen. 5. Pga. en dansk konge ved navn Harald Blaatand som foretrakk kommunikasjon fremfor voldelige handlinger. 6. Trond-Viggo og Samfundet. Flere spørsmål følger snart! Endret 12. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå