Gå til innhold

Får ikke BT-dongle til å funke..

Anbefalte innlegg

Hei. Sliter litt med BT-dongelen min. Får ikke til å sende TIL telefonen. Det står ikke noe modellnavn på den. Den er kjøp på Bilka i Danmark. Det som følgte med var BT-adpateren, programvare og en "Bluetooth USB Dongle Quicj Start Guide" på 4 sider..

EDIT: Je har prøvd å høyreklikke på det jeg skal sende så trykke send til. Der var det ikke noe valg..

-Takk for all hjelp

Sånn så pakka ut:

post-193-1110666235_thumb.jpg

Endret av C4mpi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

har installert msi bluetooth software...har fått det til å funke før,men av en eller annen grunn funker det ikke lenger...har gjort det man ska gjøre for sp2 brukere, at man skal installere en *inf fil..og den blir installert..så installerte jeg msi software og når jeg ska kople opp,kommer det opp: Blåtann lisensen omfatter ikke bruk av denne blåtann enheten [6] ...det har jeg ikke fått før og jeg har brukt samme software ført...har kikka etter nytt software,men finner ikke...noen som kan hjelpe meg? står ikke no nr eller på min blåtann,eneste som står er : pc2pc msi bluetooth

håper noen kan hjelpe!

har nå en nokia 7610 som har blitt brukt med den blåtann før,men nå bruker jeg datakabel..men vil få til blåtann,siden jeg snart skaffer meg samdung d500

Endret av ProXimO
Lenke til kommentar

Prøv dette:

Fremgangsmåte for installasjon av D-Link DBT-120 i Windows XP med installert Service Pack 2

1) Last ned den oppdaterte driver/programvarepakken fra

http://home.online.no/~rb-ander/artimages/...r.v1.2.2.15.zip

og installer denne.

2) Restart maskinen

3) Plugg inn bluetoothadapteren DBT-120

4) Microsoft sine egne bluetoothdrivere vil nå installeres automatisk idet maskinen oppdager ny maskinvare.

5) Trykk Start -> Innstillinger -> Kontrollpanel -> ytelse og vedlikehold -> system -> maskinvare -> enhetsbehandling

6) Finn den installerte bluetoothadapteren (blått B-ikon)

7) Trykk egenskaper -> driverdetaljer -> oppdater driver

8) velg ”har diskett…”

9) finn usb.inf filen i mappen du lastet ned under punkt 1)

10) restart maskinen

Skjermbilder og mer utførlig beskrivelse ligger på:

ftp://ftp.dlink.se/Products/dbt-products/...de_winxpsp2.pdf

Ferdig!

Endret av Crazysteps
Lenke til kommentar

Installerte nettop filpakken, da jeg aldri har fått NOE som har med Nokia 7650'en min og bluetooth å gjøre til å fungere skikkelig stabilt.

Restartet maskinen og fikk følgende vind opp på skjermen:

bluetoothproblem.jpg

- Trykket deretter på bluetooth ikonet på desktop'en, men ingenting skjedde. Hva er galt?

Har MSI bluetooth key.

Endret av ThomasWH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...