Rune S Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Kan dere ikke lage rene forum med bare xbox, bare Gamecube eller bare PS2. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Hei Rune S! Synest det er best med ein konsoll kategori i steden for å mange underkategorier. Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 28. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2002 Jeg syns likevel at dere burde lage det fordi jeg liker best å lese om xbox og da ville jeg sluppet å lete så mye. Lenke til kommentar
zalat Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Så strenge dere er på denne siden. Vil dere ikke høre på brukerenes meninger? Skal dere bare ha det slik dere synes det er best? Dårligt! Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Quote: Den 2002-06-29 23:25, zalat skrev:Så strenge dere er på denne siden. Vil dere ikke høre på brukerenes meninger? Skal dere bare ha det slik dere synes det er best? Dårligt! Det er ingen fra Gamer.no som har svart på dette forslaget, hvilken rett har du da til å si at vi ikke hører på brukernes meninger? Syns det var unødvendig av deg. Jeg skal tenke litt på dette forslaget, og har opprettet en poll for å se hva leserne synes: http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=...c=39570&forum=5 _________________ Tor-Steinar Tangedal Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-06-30 00:09 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Quote: Den 2002-06-28 10:33, Rune S skrev:Jeg syns likevel at dere burde lage det fordi jeg liker best å lese om xbox og da ville jeg sluppet å lete så mye. Du synes vel ikke det er litt egoistisk av deg å få forumstrukturen endret kun for at du skal slippe å lete? Den som leter, finner. :wink: Lenke til kommentar
zalat Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 okda, best slik det er nå da. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Konsoll forumet er jo ikke så aktivt, så det trenger vel strengt tatt ikke å deles opp - skjønt jeg hadde GJERNE sluppet å se alle de barnslige meldingene fra X-box fanatikerne. Men de hadde vel ikke klart å holde seg på matta uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå